Luin tuossa englannin foorumilta varoituksen EXPLORER ohjaamollisiin Leylandeihin.
On tavattu yksilöitä jotka ovat palaneet kun kaapelinippu hankautuu kiekkamittarin vaijeria vasten. Suosittelevat tarkastamaan asian!
Englannin foorumilta...
Valvoja: automies560
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Vitos -nuffisti
- Viestit: 58
- Liittynyt: 24 Maalis 2008, 19:15
- Paikkakunta: Syvänniemi, Itä-Suomi
Tuo nyt on jo aika vanha juttu, esimerkiksi meillä paloi kotipaikalla 472 Leukku vm. 1981 jo vuonna 1987 johdoistaan kyseisen ongelman vuoksi. Toinen makea kohta on muistaakseni se johtonippu, joka kulkee vaihdelaatikon päällä.
Tämä kone vaihtui uuteen John Deere 2650-4 varustettuna Trima 1220 etukuormaimella. Kone on edelleen tilalla, mittarissa reilut 7300 tuntia. Leukku muistaakseni lähti Liperiin, myyjäliikkeenä oli Iisalmen Traktorikone. Onko havaintoja koneen liikkeistä foorumilaisilla?
Tämä kone vaihtui uuteen John Deere 2650-4 varustettuna Trima 1220 etukuormaimella. Kone on edelleen tilalla, mittarissa reilut 7300 tuntia. Leukku muistaakseni lähti Liperiin, myyjäliikkeenä oli Iisalmen Traktorikone. Onko havaintoja koneen liikkeistä foorumilaisilla?
Ford Mondeo 2.0 TDCi 140hv STW -08 Titanium Business
Colorado Red
Ford Transit 2.0 TDDi 100hv "matkailuauto" -02, ajomäärä +680 tkm
Colorado Red
Ford Transit 2.0 TDDi 100hv "matkailuauto" -02, ajomäärä +680 tkm