Noissa remppahommissa ei kannata nuukailla. Kun tekee kerralla hyvän, niin saa hyvän. Eikä tarvitse sitten enää uudelleen purkaa.
Moottori kannattaa minusta nostaaa pois. Se lähtee nuffista aika helpolla irti, eikä sitten tarvitse kyykkiä koneen alla. Mukavampi niitä on laakereita laitella, kun kone on pöydällä. Lisämukavuus on aika huomattava tekijä näissä harrastehommissa. Eikös näitä tehdä juuri siksi kun nämä on olevinaan mukavia. Siksi työskentely kannattaa järjestää niin, että se on myös mukavaa.
Kuluja tuskin nostaisi kovin paljon jos purkaisi konetta vähän enemmän ja käyttäisi sitä pesurissa. Sitten saisi kasata puhtaan koneen. Samalla voisi puhallella öljykanavia paineilmalla. Sylinteriputkien O-renkaat voisi myös vaihtaa. Tietäisi sitten, ettei ainakaan jäähdytysnestettä pääse öljyn sekaan. Tässä on vielä mukavasti aikaa ennen kesää.
Olin kerran korjaamolla kesätöissä. Siellä 460 nuffin kone piti neljään kertaan ottaa pois ja purkaa. Tuli siitäkin hommasta näkemystä. Vika oli kyseisessä tapauksessa lähes huomaamaton halkeama sylinteriputkessa.