Kysymys
Valvoja: automies560
Vaihteisto asiantuntijat! Pitääkö tuo kuvassa oleva kaksoiskytkimen voimansiirtomötikkä ottaa myös pois kun irroittaa ylintä akselia taaksepäin, toisessa kuvassa oleva laakeri on vaihtokunnossa eikä sitä muutoin saa pois kuin taaksepäin. Vai lähteekö jostain boorista kunhan vetää. En viitsisi turhaan purkaa jos lähtee muutenkin
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5094
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Enpä tunnusta itseäni vaihteiston asiantuntiaksi, mutta vastaan kuitenkin tuohon kysymykseesi.
"Pitääkö tuo kuvassa oleva kaksoiskytkimen voimansiirtomötikkä ottaa myös pois kun irroittaa ylintä akselia taaksepäin."
Minun käsitykseni on, ettei tarvitse.
On vain yksi leukku suolistettu, siintäkin purin vaihdelaatikon ihan vain siintä syystä kun tällä palstalla yksi tietäjä väitti, että "vaihdelaatikon saa puerttua etukautta."
"Pitääkö tuo kuvassa oleva kaksoiskytkimen voimansiirtomötikkä ottaa myös pois kun irroittaa ylintä akselia taaksepäin."
Minun käsitykseni on, ettei tarvitse.
On vain yksi leukku suolistettu, siintäkin purin vaihdelaatikon ihan vain siintä syystä kun tällä palstalla yksi tietäjä väitti, että "vaihdelaatikon saa puerttua etukautta."
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !