Sivu 10/10
Re: 460+BMC6+kkk+turbo
Lähetetty: 05 Maalis 2016, 17:55
Kirjoittaja -jukkis-
Niin jos elementit ei liiku, ts. nokat ei pyöri niin ei sammu tosin ei ota myöskään täysiä syöttöjä (tää osa 34)
Re: 460+BMC6+kkk+turbo
Lähetetty: 05 Maalis 2016, 18:31
Kirjoittaja kari t
-jukkis- kirjoitti:Niin jos elementit ei liiku, ts. nokat ei pyöri niin ei sammu tosin ei ota myöskään täysiä syöttöjä (tää osa 34)
Kiitoksia -jukkis-, sieltähän se todella ammattimaisen asiantuntian kommentti tulikin.
Re: 460+BMC6+kkk+turbo
Lähetetty: 05 Maalis 2016, 21:40
Kirjoittaja jusape
Osa nro 20 on rullatyyppinen elementin nostaja pumpun nokka-akselin päällä.
Osa 34 on säätöelementin osa, jonka pitää kevyesti pyörähdellä säätötangon mukana.
Tosin tuo kuva lienee alipainesäätöisen pumpusta ??
Re: 460+BMC6+kkk+turbo
Lähetetty: 05 Maalis 2016, 22:19
Kirjoittaja kari t
jusape kirjoitti:Osa nro 20 on rullatyyppinen elementin nostaja pumpun nokka-akselin päällä.
Osa 34 on säätöelementin osa, jonka pitää kevyesti pyörähdellä säätötangon mukana.
Tosin tuo kuva lienee alipainesäätöisen pumpusta ??
jusape hyvä
jampin, ja monen muunkin BMC:5,1 l kuutosissa on alipainesäätöinen ruiskupumppu, kuten, olettaisin, että olet asiasta tietionen
Tiedoksi vain, nim. -jukkis- on entinen nuhien / leukujen entinen huoltomies, joten en epäilisi hänen ammattitaitoa
Re: 460+BMC6+kkk+turbo
Lähetetty: 06 Maalis 2016, 17:20
Kirjoittaja -jukkis-
kari t kirjoitti:jusape kirjoitti:Osa nro 20 on rullatyyppinen elementin nostaja pumpun nokka-akselin päällä.
Osa 34 on säätöelementin osa, jonka pitää kevyesti pyörähdellä säätötangon mukana.
Tosin tuo kuva lienee alipainesäätöisen pumpusta ??
jusape hyvä
jampin, ja monen muunkin BMC:5,1 l kuutosissa on alipainesäätöinen ruiskupumppu, kuten, olettaisin, että olet asiasta tietionen
Tiedoksi vain, nim. -jukkis- on entinen nuhien / leukujen entinen huoltomies, joten en epäilisi hänen ammattitaitoa
Ikää tulee, mutta vielä virassa, siis nykyinenkin
Re: 460+BMC6+kkk+turbo
Lähetetty: 06 Maalis 2016, 17:52
Kirjoittaja sompio
Elikkäs niin -jukkis- kuin jusape olivat asiassa oikeassa. Tuo osa no:20 ei vaikuta millään tavalla sammuttimen toimintaan vaan on pelkästään elementin nostaja joka saa aikaan ruiskutukseen tarvittavan liikkeen välittämisen nokka-akselilta elementille. Karin aikaisemmassa kuvassa (kutosen pumpun leikkauskuva) näyttäis sammuttimen haarukka (osa no.17)olevan sokalla akseliin kiinnitetty ja jos tuo sokka on poikki niin sammutin ei toimi. En minä näistä mitään ymmärrä, mutta joskus vähän opiskellut tuota moottoritekniikkaa. Saatan olla täysin väärässä oletukseni suhteen enkä pidä siitä tiukasti kiinni kun en ole ko. pumppua purkanut.
Re: 460+BMC6+kkk+turbo
Lähetetty: 06 Maalis 2016, 19:44
Kirjoittaja jamppi
Minusta tuo CAV:n pumppu on kovin erilainen kuin Simms mutta eiköhän tuo ongelma selvinne ajastaan
Ohjausta kasattu, o-renkaan tilalle laitettu stefa tuohon vektoriakselille, kantsii käyttää mellapeltiä boorien päällä niin säilyy tiiviste ehjänä.
Toinen kuva tuosta rattiakselin ylälaakerista, siitä näkee rakenteen kiinteään laakeriin verraten.
Kolmas kuva jatkoakselista kolmiotukeen, ihan omaa desainia
Re: 460+BMC6+kkk+turbo
Lähetetty: 09 Touko 2016, 22:26
Kirjoittaja jamppi
Ei se valmis ole vieläkään mutta kelpas Lahteen.
Kuva on lainattu ilman lupaa ryhmän fecebookista, Kuvaaja Alaketurin Tuomo