Sivu 9/10

Re: 460+BMC6+kkk+turbo

Lähetetty: 14 Helmi 2016, 00:24
Kirjoittaja jusape
Tai sitte sama, mitä yhen kuutosen tossa taannoin nähdessäni, reikä lohkon kyljessä .......

Re: 460+BMC6+kkk+turbo

Lähetetty: 14 Helmi 2016, 00:40
Kirjoittaja jamppi
Eee.. työ ette seuraa :D

Re: 460+BMC6+kkk+turbo

Lähetetty: 14 Helmi 2016, 00:41
Kirjoittaja Warpu
emmää tiiä mut oisko vihje toiseks viimises kuvas? 8)

Re: 460+BMC6+kkk+turbo

Lähetetty: 14 Helmi 2016, 00:49
Kirjoittaja jusape
Jaa kytkimes ???

Re: 460+BMC6+kkk+turbo

Lähetetty: 14 Helmi 2016, 08:54
Kirjoittaja lisenssi
Ei yllä startti hammaskehälle?

Re: 460+BMC6+kkk+turbo

Lähetetty: 14 Helmi 2016, 14:35
Kirjoittaja jusape
lisenssi kirjoitti:Ei yllä startti hammaskehälle?
Nii.... Vähän sama kans oli mieles, eiks Karillakin ollut startin sopivuudessa vähän jotain ongelmia ??

Re: 460+BMC6+kkk+turbo

Lähetetty: 14 Helmi 2016, 16:13
Kirjoittaja jamppi
Lähtihän se..hähä
Starttiongelmahan oli kyseessä

Re: 460+BMC6+kkk+turbo

Lähetetty: 27 Helmi 2016, 10:20
Kirjoittaja jamppi
Taas on jotain pientä saatu aikaiseksi, lähinnä purkamista ja tarkastelua. Peräkontin purin ja tiivistelin, pumppu meni vaihtoon...
Etuakselia tilkitty kotikonstein. VOA tiivisteet ja vivun tiiviste vielä uupuu.
Kohta viritellä jäähdytin paikoilleen että pääsee käyttämään kunnolla. Sammutin minusta ei pumpussa toi, kuka tietää tuon sielunelämästä?

Alkaa toi talli olemaan aika sekaisin :lol:

Re: 460+BMC6+kkk+turbo

Lähetetty: 27 Helmi 2016, 16:46
Kirjoittaja kari t
Oliskohan tuosta räjäytyskuvasta mitään hyötyä ?
http://karit1.kuvat.fi/kuvat/BMC+5,1/BM ... pumppu.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Minullakin tuossa kuutosessa minkä sinulta hain, ei taida sammutin pelata normaalisti, verratuna tuohon mikä on nelikon päällä, samutinvipu ei liiku normaalisti taaksepäin.

Re: 460+BMC6+kkk+turbo

Lähetetty: 01 Maalis 2016, 18:35
Kirjoittaja Nuf10/60
Lainaan vähä topicia.
Kertokaa mikä idea tuolla putkella on joka lähtee tuolta nosto sylinterin persiistä reppuun? Oletan että linja on tässäkin repussa tulpattu. Putki näkyy tuossa jampin toiseksi viimeisessä kuvassa. Mitä britti insinööri on tällä rakenteella hakenut?

Re: 460+BMC6+kkk+turbo

Lähetetty: 01 Maalis 2016, 20:17
Kirjoittaja jusape
Nuf10/60 kirjoitti:Lainaan vähä topicia.
Kertokaa mikä idea tuolla putkella on joka lähtee tuolta nosto sylinterin persiistä reppuun? Oletan että linja on tässäkin repussa tulpattu. Putki näkyy tuossa jampin toiseksi viimeisessä kuvassa. Mitä britti insinööri on tällä rakenteella hakenut?

Eiköhän se ole painelinja sille repun vasemmalla puolella olevalle propulle, josta saadaan halutessa yks hyden ulosotto lisää, eli paine kun nostolaite nostetaan yläasentoon.
Itsella siinä pikaliitin tulpan reiässä, niin on esim koukkuvetoiselle äkeelle käytettävissä toinen 1-toiminen hydetoiminta, esim syvyydensäätöön.
Tai peräkärrylle kippiliitin joka ei ole ulkoisen hyden vivusta riippuvainen, vaan toimii nostolaitevivusta.

Re: 460+BMC6+kkk+turbo

Lähetetty: 01 Maalis 2016, 23:05
Kirjoittaja Warpu
hieman uudemmissa koneissa on tähän reikään sitten liitetty nostolaitteen painesuodatin.
Kyseinen reikä on myös nostolaitteen apusylinterille soveltuva liitospaikka 8)

Re: 460+BMC6+kkk+turbo

Lähetetty: 02 Maalis 2016, 06:15
Kirjoittaja Nuf10/60
Warpu kirjoitti:hieman uudemmissa koneissa on tähän reikään sitten liitetty nostolaitteen painesuodatin.
Kyseinen reikä on myös nostolaitteen apusylinterille soveltuva liitospaikka 8)
Tässähän tuli valaisevaa tietoa, ilmeisesti tuossa meitin Leylandissa on sitten ollut painesuodatin hieman väärin kytketty :D
Ja tuo nostolaitteen apusylinterin ottaminen tuosta reiästä vaikuttaa loogiselta.

Re: 460+BMC6+kkk+turbo

Lähetetty: 02 Maalis 2016, 22:02
Kirjoittaja Warpu
jos tarkoitat sitä moottoriöljyputsarin kanssa yhtenevää purkkia niin se on vielä eri juttu ja suodattaa vain toisen pumpun tuoton 8)

Re: 460+BMC6+kkk+turbo

Lähetetty: 05 Maalis 2016, 16:29
Kirjoittaja kari t
jamppi kirjoitti:Taas on jotain pientä saatu aikaiseksi, lähinnä purkamista ja tarkastelua. Peräkontin purin ja tiivistelin, pumppu meni vaihtoon...
Etuakselia tilkitty kotikonstein. VOA tiivisteet ja vivun tiiviste vielä uupuu.
Kohta viritellä jäähdytin paikoilleen että pääsee käyttämään kunnolla. Sammutin minusta ei pumpussa toi, kuka tietää tuon sielunelämästä?

Alkaa toi talli olemaan aika sekaisin :lol:
Tutustuin tuon ruiskupumpun / sammuttimen sielunelämään, koekaniina oli kolmosnuhvin ruiskupumppu missä sammutin ei toiminut oikein, tulin siihen tulokseen että, nokka-akselin nokat, osa no 20 lienevät jumissa, näinollen osa no 34, sylinteri - ja mäntäryhmä ja säätötanko ei toimi oikein.
Tässä on kolmosnuhvin ruiskupumpun räjäytyskuva > oikealle osaluettelo
http://karit1.kuvat.fi/kuvat/Nuhvin+var ... pummpu.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Asiantuntiat korjatkoon jos olen väärässä.