460+BMC6+kkk+turbo
Valvoja: automies560
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8931
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Tai sitte sama, mitä yhen kuutosen tossa taannoin nähdessäni, reikä lohkon kyljessä .......
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8931
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Jaa kytkimes ???
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8931
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Nii.... Vähän sama kans oli mieles, eiks Karillakin ollut startin sopivuudessa vähän jotain ongelmia ??lisenssi kirjoitti:Ei yllä startti hammaskehälle?
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Taas on jotain pientä saatu aikaiseksi, lähinnä purkamista ja tarkastelua. Peräkontin purin ja tiivistelin, pumppu meni vaihtoon...
Etuakselia tilkitty kotikonstein. VOA tiivisteet ja vivun tiiviste vielä uupuu.
Kohta viritellä jäähdytin paikoilleen että pääsee käyttämään kunnolla. Sammutin minusta ei pumpussa toi, kuka tietää tuon sielunelämästä?
Alkaa toi talli olemaan aika sekaisin
Etuakselia tilkitty kotikonstein. VOA tiivisteet ja vivun tiiviste vielä uupuu.
Kohta viritellä jäähdytin paikoilleen että pääsee käyttämään kunnolla. Sammutin minusta ei pumpussa toi, kuka tietää tuon sielunelämästä?
Alkaa toi talli olemaan aika sekaisin
Mukana kuin peräpukama!
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5094
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Oliskohan tuosta räjäytyskuvasta mitään hyötyä ?
http://karit1.kuvat.fi/kuvat/BMC+5,1/BM ... pumppu.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Minullakin tuossa kuutosessa minkä sinulta hain, ei taida sammutin pelata normaalisti, verratuna tuohon mikä on nelikon päällä, samutinvipu ei liiku normaalisti taaksepäin.
http://karit1.kuvat.fi/kuvat/BMC+5,1/BM ... pumppu.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Minullakin tuossa kuutosessa minkä sinulta hain, ei taida sammutin pelata normaalisti, verratuna tuohon mikä on nelikon päällä, samutinvipu ei liiku normaalisti taaksepäin.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Lainaan vähä topicia.
Kertokaa mikä idea tuolla putkella on joka lähtee tuolta nosto sylinterin persiistä reppuun? Oletan että linja on tässäkin repussa tulpattu. Putki näkyy tuossa jampin toiseksi viimeisessä kuvassa. Mitä britti insinööri on tällä rakenteella hakenut?
Kertokaa mikä idea tuolla putkella on joka lähtee tuolta nosto sylinterin persiistä reppuun? Oletan että linja on tässäkin repussa tulpattu. Putki näkyy tuossa jampin toiseksi viimeisessä kuvassa. Mitä britti insinööri on tällä rakenteella hakenut?
- Hämis -
Myllyharjun tila
Hämeenkyrö
Nuffield 10/60 KKK
Myllyharjun tila
Hämeenkyrö
Nuffield 10/60 KKK
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8931
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Nuf10/60 kirjoitti:Lainaan vähä topicia.
Kertokaa mikä idea tuolla putkella on joka lähtee tuolta nosto sylinterin persiistä reppuun? Oletan että linja on tässäkin repussa tulpattu. Putki näkyy tuossa jampin toiseksi viimeisessä kuvassa. Mitä britti insinööri on tällä rakenteella hakenut?
Eiköhän se ole painelinja sille repun vasemmalla puolella olevalle propulle, josta saadaan halutessa yks hyden ulosotto lisää, eli paine kun nostolaite nostetaan yläasentoon.
Itsella siinä pikaliitin tulpan reiässä, niin on esim koukkuvetoiselle äkeelle käytettävissä toinen 1-toiminen hydetoiminta, esim syvyydensäätöön.
Tai peräkärrylle kippiliitin joka ei ole ulkoisen hyden vivusta riippuvainen, vaan toimii nostolaitevivusta.
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
- Warpu
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1685
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
- NLCF r.y jäsen Nro: 22
- Paikkakunta: Anjala / Kouvola
hieman uudemmissa koneissa on tähän reikään sitten liitetty nostolaitteen painesuodatin.
Kyseinen reikä on myös nostolaitteen apusylinterille soveltuva liitospaikka
Kyseinen reikä on myös nostolaitteen apusylinterille soveltuva liitospaikka
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um
Tässähän tuli valaisevaa tietoa, ilmeisesti tuossa meitin Leylandissa on sitten ollut painesuodatin hieman väärin kytkettyWarpu kirjoitti:hieman uudemmissa koneissa on tähän reikään sitten liitetty nostolaitteen painesuodatin.
Kyseinen reikä on myös nostolaitteen apusylinterille soveltuva liitospaikka
Ja tuo nostolaitteen apusylinterin ottaminen tuosta reiästä vaikuttaa loogiselta.
- Hämis -
Myllyharjun tila
Hämeenkyrö
Nuffield 10/60 KKK
Myllyharjun tila
Hämeenkyrö
Nuffield 10/60 KKK
- Warpu
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1685
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
- NLCF r.y jäsen Nro: 22
- Paikkakunta: Anjala / Kouvola
jos tarkoitat sitä moottoriöljyputsarin kanssa yhtenevää purkkia niin se on vielä eri juttu ja suodattaa vain toisen pumpun tuoton
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5094
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Tutustuin tuon ruiskupumpun / sammuttimen sielunelämään, koekaniina oli kolmosnuhvin ruiskupumppu missä sammutin ei toiminut oikein, tulin siihen tulokseen että, nokka-akselin nokat, osa no 20 lienevät jumissa, näinollen osa no 34, sylinteri - ja mäntäryhmä ja säätötanko ei toimi oikein.jamppi kirjoitti:Taas on jotain pientä saatu aikaiseksi, lähinnä purkamista ja tarkastelua. Peräkontin purin ja tiivistelin, pumppu meni vaihtoon...
Etuakselia tilkitty kotikonstein. VOA tiivisteet ja vivun tiiviste vielä uupuu.
Kohta viritellä jäähdytin paikoilleen että pääsee käyttämään kunnolla. Sammutin minusta ei pumpussa toi, kuka tietää tuon sielunelämästä?
Alkaa toi talli olemaan aika sekaisin
Tässä on kolmosnuhvin ruiskupumpun räjäytyskuva > oikealle osaluettelo
http://karit1.kuvat.fi/kuvat/Nuhvin+var ... pummpu.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Asiantuntiat korjatkoon jos olen väärässä.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !