460+BMC6+kkk+turbo
Valvoja: automies560
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5094
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Kiitoksia -jukkis-, sieltähän se todella ammattimaisen asiantuntian kommentti tulikin.-jukkis- kirjoitti:Niin jos elementit ei liiku, ts. nokat ei pyöri niin ei sammu tosin ei ota myöskään täysiä syöttöjä (tää osa 34)
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8931
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Osa nro 20 on rullatyyppinen elementin nostaja pumpun nokka-akselin päällä.
Osa 34 on säätöelementin osa, jonka pitää kevyesti pyörähdellä säätötangon mukana.
Tosin tuo kuva lienee alipainesäätöisen pumpusta ??
Osa 34 on säätöelementin osa, jonka pitää kevyesti pyörähdellä säätötangon mukana.
Tosin tuo kuva lienee alipainesäätöisen pumpusta ??
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5094
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
jusape hyvä jampin, ja monen muunkin BMC:5,1 l kuutosissa on alipainesäätöinen ruiskupumppu, kuten, olettaisin, että olet asiasta tietionenjusape kirjoitti:Osa nro 20 on rullatyyppinen elementin nostaja pumpun nokka-akselin päällä.
Osa 34 on säätöelementin osa, jonka pitää kevyesti pyörähdellä säätötangon mukana.
Tosin tuo kuva lienee alipainesäätöisen pumpusta ??
Tiedoksi vain, nim. -jukkis- on entinen nuhien / leukujen entinen huoltomies, joten en epäilisi hänen ammattitaitoa
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Ikää tulee, mutta vielä virassa, siis nykyinenkinkari t kirjoitti:jusape hyvä jampin, ja monen muunkin BMC:5,1 l kuutosissa on alipainesäätöinen ruiskupumppu, kuten, olettaisin, että olet asiasta tietionenjusape kirjoitti:Osa nro 20 on rullatyyppinen elementin nostaja pumpun nokka-akselin päällä.
Osa 34 on säätöelementin osa, jonka pitää kevyesti pyörähdellä säätötangon mukana.
Tosin tuo kuva lienee alipainesäätöisen pumpusta ??
Tiedoksi vain, nim. -jukkis- on entinen nuhien / leukujen entinen huoltomies, joten en epäilisi hänen ammattitaitoa
-DL3 vm-59
-Deutz DX80 vm-83
-Deutz DX80 vm-83
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 930
- Liittynyt: 20 Syys 2008, 17:22
- NLCF r.y jäsen Nro: 110
- Paikkakunta: Kangasniemi
Elikkäs niin -jukkis- kuin jusape olivat asiassa oikeassa. Tuo osa no:20 ei vaikuta millään tavalla sammuttimen toimintaan vaan on pelkästään elementin nostaja joka saa aikaan ruiskutukseen tarvittavan liikkeen välittämisen nokka-akselilta elementille. Karin aikaisemmassa kuvassa (kutosen pumpun leikkauskuva) näyttäis sammuttimen haarukka (osa no.17)olevan sokalla akseliin kiinnitetty ja jos tuo sokka on poikki niin sammutin ei toimi. En minä näistä mitään ymmärrä, mutta joskus vähän opiskellut tuota moottoritekniikkaa. Saatan olla täysin väärässä oletukseni suhteen enkä pidä siitä tiukasti kiinni kun en ole ko. pumppua purkanut.
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Minusta tuo CAV:n pumppu on kovin erilainen kuin Simms mutta eiköhän tuo ongelma selvinne ajastaan
Ohjausta kasattu, o-renkaan tilalle laitettu stefa tuohon vektoriakselille, kantsii käyttää mellapeltiä boorien päällä niin säilyy tiiviste ehjänä.
Toinen kuva tuosta rattiakselin ylälaakerista, siitä näkee rakenteen kiinteään laakeriin verraten.
Kolmas kuva jatkoakselista kolmiotukeen, ihan omaa desainia
Ohjausta kasattu, o-renkaan tilalle laitettu stefa tuohon vektoriakselille, kantsii käyttää mellapeltiä boorien päällä niin säilyy tiiviste ehjänä.
Toinen kuva tuosta rattiakselin ylälaakerista, siitä näkee rakenteen kiinteään laakeriin verraten.
Kolmas kuva jatkoakselista kolmiotukeen, ihan omaa desainia
Mukana kuin peräpukama!