Sivu 3/4

Re: Leyland 262 Synchro '80

Lähetetty: 12 Maalis 2015, 21:50
Kirjoittaja jamppi
Ei mene hajoamatta laakeri paikoilleen jos on kaksi kymppiä iso

Re: Leyland 262 Synchro '80

Lähetetty: 17 Maalis 2015, 19:24
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Meni painamalla ruuvipenkissä paikalleen, kakskymppiä oli akseli väljä ennen, reikämitta polkimessa eri jos mitta siitä.

Nyt on napakka kytkinpoljin paikoillaan, ei lonksa enää.

Ovia purettu hiekkapuhallusta varten ym.

Niittimutteripihdit ja niittimutterisarja on ostettava, pyörii ovissa kierteet ympäri lukkojen kiinnityspulteissa,

Re: Leyland 262 Synchro '80

Lähetetty: 20 Maalis 2015, 12:18
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Akkuahan tässä ei ollut joten laatutietoisena valitsin keskon ensiasennusakkumerkin.

Re: Leyland 262 Synchro '80

Lähetetty: 20 Maalis 2015, 22:38
Kirjoittaja HL-Zetor
Ettei olis Trane ja 7€. tarrat. :roll:
Salama-tarrat tais olla kyljissä. :wink:

Re: Leyland 262 Synchro '80

Lähetetty: 20 Maalis 2015, 22:43
Kirjoittaja nuhvi63
Tätä minäkin arvelin että Tarra-Salama :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Leyland 262 Synchro '80

Lähetetty: 20 Maalis 2015, 22:47
Kirjoittaja nelosnuhvi
nuhvi63 kirjoitti:Tätä minäkin arvelin että Tarra-Salama :lol: :lol: :lol: :lol:
Mutta tyylikäs sellainen :)

Ja varmasti saa muidenkin leuat loksahtamaan kuka tajuaa katsoa 8)

Re: Leyland 262 Synchro '80

Lähetetty: 21 Maalis 2015, 07:17
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Pussihousukerho illalla sottasi, että ei kukaan mahda etes hoksata, mutta :shock: meni arvaus väärin.

Bilteman akku tarroitettu salamaksi 8)

Re: Leyland 262 Synchro '80

Lähetetty: 26 Maalis 2015, 21:33
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Tulikohan hulluteltua noiden penkkien kanssa? Valmistus loppunut viime vuonna... otin sitten varastoonkin. Englannin tukkureilta loppu ny.

Re: Leyland 262 Synchro '80

Lähetetty: 26 Maalis 2015, 22:25
Kirjoittaja jusape
Penkit on tehty istuttaviksi, ja varsinkin työkonekäytössä niillä on taipumusta kulua, aivan toisella tapaa kuin pirtin penkillä.....

Re: Leyland 262 Synchro '80

Lähetetty: 05 Huhti 2015, 18:08
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Löytyskö keltään vaikka kuutta etupyörän mutteria ja kuutta takapyörän mutteria lainaan, jotta saan orkkikset sähkösinkkiin ilman, että kone jäisi seisomaan renkaatta??

Re: Leyland 262 Synchro '80

Lähetetty: 06 Huhti 2015, 11:05
Kirjoittaja naffield
Vejät kuormaliinalla nippuun niin pyssyy hetken rattaillaan iliman muttereitaki.

Re: Leyland 262 Synchro '80

Lähetetty: 06 Huhti 2015, 13:33
Kirjoittaja 50v nuffilla
Ota omista koneista, eikös nuhvin etupyörän mutterit passaa etusiin,
Leukusta sitte pari mutteria takaa puoleltaan.
Asia sitte eri, jos ne ei käy.

Re: Leyland 262 Synchro '80

Lähetetty: 06 Huhti 2015, 17:36
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Eipä kehtaa ajossa olevista koneista muttereita nyppiä, no ehkä 460:stä voisi lainata etupyörästä, ja täytyy hakea takapyöriin ihan basic mutterit. Pitää kone kuitenkin pyörillään olla niin, että jos sattuu jokin hätä, saa koneen tallista pois hinattua.

Pitää laittaa sinkitykseen käsikaasuvipu, nostolaitteen säätökaari, nostolaitteen vivustot, jarrunestepurkkien telineet ja jotain mikä nyt näyttää siltä, että ovat sähkösinkittynä olleet uutena.

Oven alapelti oli rupsahtanut, joten uusintaan meni sekin. Pistehitsien porailu ihan uutta hommaa. tuohon olisi oikeakin pora, mutta nyt mentiin niillä mitä on kotona. Tuo on vissiin ihan yleisesti menevä osa, koska sitä tuntui saavan aivan puhelinsoitolla kotosuomestamme ilman sen kummempia ihmettelyjä.

Re: Leyland 262 Synchro '80

Lähetetty: 06 Huhti 2015, 18:33
Kirjoittaja nuhvi63
Meillä täällä Ylämaalla tuollaset tehdään ite levystä :D
Autoihin olen lokarinkaaret ottanut valmiina, muun pystyy yleensä tekemään pellistä :P

Re: Leyland 262 Synchro '80

Lähetetty: 22 Huhti 2015, 16:00
Kirjoittaja nuffiko
http://www.tori.fi/etela-pohjanmaa/Leyl ... m?ca=8&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;

:?: