Sivu 3/3

Re: LEYLAND 272 SYNCHRO

Lähetetty: 17 Joulu 2014, 22:05
Kirjoittaja jusape
Vas jarru tuli tänäehtoona kasaan. Kuvia nyt ei tule, kun ei se oikeesta puolesta mitään eroa, eri puolella vaan....

Säätäminen tuotti kyllä vähän tuskaa, varsinkin saada jonkun aiemmin "säätämät" jarrut niin että polkimet toimii kutakuinkin samassa tasossa, ja tänjälkeen sitten vielä käppärin "synkroon" saaminen..... Vähän sai pohtia ja ruuvailla sieltä ja täältä.... Ei kaikkineen yhden, kahden tai kolmenkaan säädön ruuvaaminen meinannut riittää....

Mut nyt polkimet pyssää kutakuinkin samaan tasoon, samoin käppäri ottaa tasan.... Vähän muutakin hienosäätöä piti vielä muuallekkin koneeseen tehdä ( ei jarruihin liittyvää )

Koeajoja varmaankin huomenna......

Re: LEYLAND 272 SYNCHRO

Lähetetty: 18 Joulu 2014, 00:39
Kirjoittaja nisu
Mitenkä vaihteet toimii ,jääkö hakaukseen ,jos jää niin täytehitsausta siirtäjän kolohin ja mikillä
mieluusti ,niin helpompi hioa kulmat suoraksi.

Re: LEYLAND 272 SYNCHRO

Lähetetty: 18 Joulu 2014, 22:11
Kirjoittaja jusape
Koeajoja tehty vastasataneella 3-4cm nuoskalumikerroksen peittämällä tiellä.....

Jarruttamaan pystyy hillitysti ja sivistyneesti, poljinvoimaa lisäämällä, renkaiden silti lukkiutumatta lainkaan hallitsemattomasti.
Ainoo parannusaihe, että n. kilsan ajojen/ jatkuvien jarrutusten 50-75% nopeudesta liki nollaan, alkoi oikea hieman "jäädä päälle" ja jarrukotelo oli kädenlämpöinen, vasen ei.
Lienee siis ehkä vain hieman liian lähellä säätö......

Re: LEYLAND 272 SYNCHRO

Lähetetty: 19 Joulu 2014, 22:52
Kirjoittaja jusape
Jarrua säätelin hiukan kauemmas, myös toistakin.
Värkki nyt siinä kunnossa, että on pihalla ja saa huomenna munpuolestani lähteä takasin.
Tuli jo tehtyä vähän enempikin, kuin tilattu oli........