Noniin. Nyt Nuhvi on viimeinkin ajossa
Kolinat ja räminät pysyivät ennallaan, mutta kierrosherkkyys kärsi vähän. Mutta toisaalta, helpottaa vaihteenvaihtoa kun kierrokset eivät putoa heti. Käsikytkimen irrotuksessa on pientä hämminkiä, sillä poikkiakselin helat ovat hieman liian tiukat, eli palauttamisessa on oma mielenkiintoisuutensa.
Onkos kaksoiskytkinmallin astinlauta hieman erilainen kuin yksöiskytkimellisen? Asetelma on säädöissä, mutta liikevaraa ei tunnu olevan riittävästi ja astinlaudassa on reiän paikka.
Alkuperäinen keulamerkkikin tuli korjattua. Muutenkin koneessa on muovimerkit, niin en viitsinyt ostaa kallista metallimerkkiä. Ohut peltilevy taustalle, merkki hetipitiliimalla yhteen ja liimalla tukilappuun. Mistään ei huomaa että siellä on peltilevy.
Alkoi ärsyttämään koneen pieni polttoainevuoto ja ostin uuden kraanan. Sepäs sattui sopivasti leikkaamaan itsensä. Joten uudesta kraanasta sisikalut vanhaan. Ainakin yön ajan piti. Polttoaineputkien välinen teräspäällysteinen gummiletku oli kans murtunut niin uusin senkin. Enää ei tarvitse kuin lähettää mittaristo korjattavaksi, niin saa mittariston valot toimintaan. Mittaristoon jää tyhjä paikka, kun ilmanputsaria ei ole. Laittaisiko siihen vaikka latauksen merkkivalon. Mutta mitä keksisi kojelautaan jälkiasennettuihin merkkivaloihin? Öljynpaineen valon pidän, vaikka etsinkin mittarin letkun nurkista
Vielä pitäisi löytää 16.9-30 renkaat, ehjä tuntimittari ja maski ja tällätä peili pidemmän varren päähän.
Ainiin, asia minkä takia Nuhvi hankittiin, eli amkin päättötyö. Se on esitetty ja viikko sitten palautin teoriaosuuden hyväksytysti