Onko tietoa, voiko jossain tietyssä versiossa BMC - moottoreissa olla tasapäiset 100mm männät? Tuollaisia mäntiä vaan oli sattumalta tämän tänään pelastetun / hankitun lohkon vieressä. Olivat myyjällekin tulleet irrallisina jonkin korjaamon siivouksen yhteydessä.
Onko muuten mitään estettä yhdistää tuollaista -66 vuoden BMC:n kuorma-auton kuutosen lohkoa ja -78 vuoden 6/98 traktorin moottorin sylinterin kantta? Lohko tuli joka tapauksessa pelastettua ja tuli vaan mieleen tuommoinen ristisiitos, kun sellainen tallissa olisi Pitänee huomenna päivän valossa tarkastella tilannetta...
100mm mäntä variaatiot BMC - moottoreissa
Valvoja: automies560
- Warpu
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1685
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
- NLCF r.y jäsen Nro: 22
- Paikkakunta: Anjala / Kouvola
tasapää männällä tarvis olla esikammiokone
riippuu risteytysmahdollisuus kumpi lohko eli onko sylinterit 2+2+2 vaiko 3+3
jos 2+2+2 niin vois olla mahdollista
riippuu risteytysmahdollisuus kumpi lohko eli onko sylinterit 2+2+2 vaiko 3+3
jos 2+2+2 niin vois olla mahdollista
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um
- UniversalDM4
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 906
- Liittynyt: 26 Maalis 2007, 17:00
Muotoilin ekan viestin hieman epäselvästi. Tarkoitin, että samasta paikasta, josta kuutosen lohkon ostin, oli tuollaisia uusia osia, sekä osia muihin BMC-tuotteisiin, eli ne saattaisivat olla johonkin BMC - moottoriin. Viidellä renkaalla olivat ne.
Lohko on 2+2+2 tyyppinen ja kyljessä maininta, että olisi -66 tehty. Koskakohan tuo muutos 3+3:sta jaottelusta tapahtui? Minulla ei -63:sta uudempaa varaosakirjaa ole tuollaiseen kuutoseen ja siinä ainakin tunnetaan, vain tuo vanhempi versio. Lohko näyttäisi ehjältä, myös välikannakset.
Lohko on 2+2+2 tyyppinen ja kyljessä maininta, että olisi -66 tehty. Koskakohan tuo muutos 3+3:sta jaottelusta tapahtui? Minulla ei -63:sta uudempaa varaosakirjaa ole tuollaiseen kuutoseen ja siinä ainakin tunnetaan, vain tuo vanhempi versio. Lohko näyttäisi ehjältä, myös välikannakset.