Nuffield 4/60 TURBO -64
Valvoja: automies560
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Oli siellä toinenkin turponuffi kuulerilla, ja nekin oli koneeseen hyvin piilotettu, liukunapa-universaali fouri, minimekillä kylläkin, ilmeisen kootut teokset.....
Tän koneen turpokin kuulemma vasta tiistaina haettu porista, ja alettu rakentamaan, jonkun puheiden mukaan..... Tiedä sitten lopputotuutta, ei tullut kyseltyä jälkeen jutellessa tarkemmin
Tän koneen turpokin kuulemma vasta tiistaina haettu porista, ja alettu rakentamaan, jonkun puheiden mukaan..... Tiedä sitten lopputotuutta, ei tullut kyseltyä jälkeen jutellessa tarkemmin
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
- Vuoden Nuhvisti 2013
- Viestit: 1280
- Liittynyt: 17 Elo 2012, 14:53
- Konekalustoani: Nuffield 4/65
- NLCF r.y jäsen Nro: 408
Onnittelut pokaalista! Näyttää olevan aika tiukassa päästä palkintopallille.jusape kirjoitti:Taso oli todella kova luokassa, viimevuonna voittoaika Villellä oli 19.96 ja mun aika oli 20.23 sek.
Tänävuonna nopeuksien hillitsemiseksi, oli lähtöpäästä kisarataa lyhennetty apouttia 20metriä.
Mutta ajat.... HUH .... Voittaja Ville Ranta 15.03, kakkonen 15.65 ja mä kolmantena, 15.96..... Eli aika raju aikamuutos viimevuoteen.....
Ja joku idiootti kulki valokennon ohi jalkaisin mun toisen vedon aikana, joka siis meni siksi uusiksi, ja kolmas rykäisy ei mennyt niin nappiin kuin se toinen, sillä olis kakkonen tullut melko varmaan....
Ja sitten, takavanteista tipautettiin painot pois, eteen vinssipuyskurin alle 100kg urkin punttia, niin oli nyt sitten liian etupainoinen, ei pyrkinytkään nokkaa nostaan lähdössä, sutii vaan, ainakin 0.5sek ellei 1sek takkiin siinä pelkässä lähdössä ....
Vuosia luokkaa hallinnut Palomäen Matti, "pikkukakkosella" , jäi ajalla 17.19 aika kauas pokaaleilta. vissiin 5-6 konetta oli 2sek sisään.....
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Kiitoksia.
Oli jotenkin nyt olevanaan tiukempaa kuuden kärki viimevuoteen verrattuna.
Ja tuli liikaa etupainoitettua Nuffia nyt, mut tehty mikä tehty...... Ainaki 50 kiloo olis saanu nokalta olla pois punttia....
Sou, meni jo ...... Muttei nyt kuitenkaan silti tyhjin käsin kotiin tultu, ja kone pelasi todella hienosti, että kokonaisfiilis on hyvä kaikesta huolimatta.
Oma moka tuo liika etupainoisuus, että peiliin saa katsoa tavallaan ainakin kakkospaikan menetyksen... Tai sitten se joka kulki valokennojen läpi mun parhaan vedon, toisen , aikaan, että siittä ei sitten aikaa saatu .....
Kaikki 3 vetoa koosteena, oman kuvaajan ottamana
https://www.youtube.com/watch?v=k_Gsup0 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Oli jotenkin nyt olevanaan tiukempaa kuuden kärki viimevuoteen verrattuna.
Ja tuli liikaa etupainoitettua Nuffia nyt, mut tehty mikä tehty...... Ainaki 50 kiloo olis saanu nokalta olla pois punttia....
Sou, meni jo ...... Muttei nyt kuitenkaan silti tyhjin käsin kotiin tultu, ja kone pelasi todella hienosti, että kokonaisfiilis on hyvä kaikesta huolimatta.
Oma moka tuo liika etupainoisuus, että peiliin saa katsoa tavallaan ainakin kakkospaikan menetyksen... Tai sitten se joka kulki valokennojen läpi mun parhaan vedon, toisen , aikaan, että siittä ei sitten aikaa saatu .....
Kaikki 3 vetoa koosteena, oman kuvaajan ottamana
https://www.youtube.com/watch?v=k_Gsup0 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 290
- Liittynyt: 14 Loka 2013, 19:13
- Konekalustoani: 4/60-Ukko-Mestari 64 10/42 66 MF 165 DEUTZ 6-koneella VALTRA
- Paikkakunta: Keski-suomen akseli
Onnittelut!
Kyllä jotenkin näytti, että toinen lähtö olis ollu nopein,
Sata sarvipäätä, ettei sitä kellotettu...
Mutta tuosta on taas hyvä jatkaa...
Mitähän ne keksii vuoden päästä radalle, varmemmat ajanottolaitteet...
Kyllä jotenkin näytti, että toinen lähtö olis ollu nopein,
Sata sarvipäätä, ettei sitä kellotettu...
Mutta tuosta on taas hyvä jatkaa...
Mitähän ne keksii vuoden päästä radalle, varmemmat ajanottolaitteet...
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
2 krt ollu mukana kisoissa, 2 krt pokaali, vuos sitten toinen, nyt kolmas.... jos kehitys jatkuu näin, niin ensvuonna neljäs 10vuotis juhlakisassa, joka huhujen mukaan olis eri paikassa....
Toki värisuora tars kokoon tietty saada.....
Toki värisuora tars kokoon tietty saada.....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Sen toisen nuffin vedot :
https://www.youtube.com/watch?v=Tj23TTnY61Q" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=Tj23TTnY61Q" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimeksi muokannut jusape, 12 Syys 2015, 23:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Täs oma kone toisesta kulmasta kuvattuna, Sportsman kuvaajana.
Eka veto, ja sitten toinen ja kolmas...
https://www.youtube.com/watch?v=YVFlFTLHaXM" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=SHRFmhLMdEg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=BiFoc9FURuk" onclick="window.open(this.href);return false;
Eka veto, ja sitten toinen ja kolmas...
https://www.youtube.com/watch?v=YVFlFTLHaXM" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=SHRFmhLMdEg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=BiFoc9FURuk" onclick="window.open(this.href);return false;
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 594
- Liittynyt: 18 Helmi 2010, 09:36
- Paikkakunta: Kuusamo
Onnittelut pytystä, vielä jäi tuleville vuosille haasteita
Pinoteksia pintaan, niin vanhakin näyttää ....
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Juu ei ehkä jää tähän, jatkoa varmaankin seuraa vielä.... Ja kiitoksia toistaiseksi kaikille tähänmennessä.....
Ei voi hirveen pettynyt silti olla, kun 24h ennen kisaa kone on pajassa vielä osina, ja eka savut täs viimerempasta tuli siis siinä vartin vaille 12 illalla, eli n.7h ennen lähtöä kisapaikalle.....
Ei voi hirveen pettynyt silti olla, kun 24h ennen kisaa kone on pajassa vielä osina, ja eka savut täs viimerempasta tuli siis siinä vartin vaille 12 illalla, eli n.7h ennen lähtöä kisapaikalle.....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
- Vuoden Nuhvisti 2013
- Viestit: 1280
- Liittynyt: 17 Elo 2012, 14:53
- Konekalustoani: Nuffield 4/65
- NLCF r.y jäsen Nro: 408
Eihän siinä muu auta kuin tuplata tehot jatkossa ja saada takarenkaat soralla pitäväksi malliksi.
Tuo ensimmäinen lähtö myöhästyi lähes puoli sekuntia. Mielestäni koneen kierrokset nousi loppuun asti. Kyllä moottorissa oli terveet saundit.
Jos lähdössä menee irtosoralle, menettää pelin. Möyhityn näköinen oli rata.
Kakkosveto vaikutti parhaalta. Sehän pitää aidalla estää, ettei sinne kukaan lähde seikkailemaan ja pilaamaan ajosuoritusta.
Viimevuotisessa koneen kunnossa olisit ajanut ehkä n 17,5 sekuntiin.
Sen toisen Nuffin tehot oli lähes sitä luokkaa, kun sinulla viime vuonna ja kuljettajan kokemattomuus heijastui suurena hajontana (ja tosi pitkänä myöhästymisenä lähdössä) kahden vedon ajoissa. Savusta näki syötetyn polttoainemäärän.
Kyllä tuo oli taisteltu pokaali kovassa seurassa.
Tuo ensimmäinen lähtö myöhästyi lähes puoli sekuntia. Mielestäni koneen kierrokset nousi loppuun asti. Kyllä moottorissa oli terveet saundit.
Jos lähdössä menee irtosoralle, menettää pelin. Möyhityn näköinen oli rata.
Kakkosveto vaikutti parhaalta. Sehän pitää aidalla estää, ettei sinne kukaan lähde seikkailemaan ja pilaamaan ajosuoritusta.
Viimevuotisessa koneen kunnossa olisit ajanut ehkä n 17,5 sekuntiin.
Sen toisen Nuffin tehot oli lähes sitä luokkaa, kun sinulla viime vuonna ja kuljettajan kokemattomuus heijastui suurena hajontana (ja tosi pitkänä myöhästymisenä lähdössä) kahden vedon ajoissa. Savusta näki syötetyn polttoainemäärän.
Kyllä tuo oli taisteltu pokaali kovassa seurassa.
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Joo, oman vedon jälkeen oli vuorossa vielä noi Ranta ja Hietakangas, jotka tiesin koviksi vastustajiksi.
Alkoi siinä kun H oli mun jälkeen vuorossa ja veti 15.65 niin hiukkan epäilyttämään, että riittääkö oma suoritus edes pokaaliin lainkaan.
Mutta riitti se sitten, kolmen kärki oli samat kuin viimevuonna, 2 ja 3 vaan vaihtoi paikkaa.
Mikäli muistan oikein, nelossijalle pääsi ajalla jotain matala 16 ja olikos joku 16.5-.7 viides aika...
Tässä Sportsmanin videokoosteessa n. ajasta 42min eteenpäin mun vedot ja ne jotka ohi vielä menivät jälkeeni
https://www.youtube.com/watch?v=9EHbYn3OIMI" onclick="window.open(this.href);return false;
Alkoi siinä kun H oli mun jälkeen vuorossa ja veti 15.65 niin hiukkan epäilyttämään, että riittääkö oma suoritus edes pokaaliin lainkaan.
Mutta riitti se sitten, kolmen kärki oli samat kuin viimevuonna, 2 ja 3 vaan vaihtoi paikkaa.
Mikäli muistan oikein, nelossijalle pääsi ajalla jotain matala 16 ja olikos joku 16.5-.7 viides aika...
Tässä Sportsmanin videokoosteessa n. ajasta 42min eteenpäin mun vedot ja ne jotka ohi vielä menivät jälkeeni
https://www.youtube.com/watch?v=9EHbYn3OIMI" onclick="window.open(this.href);return false;
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Ensikertalainen vissiin oli.lisenssi kirjoitti: Sen toisen Nuffin tehot oli lähes sitä luokkaa, kun sinulla viime vuonna ja kuljettajan kokemattomuus heijastui suurena hajontana (ja tosi pitkänä myöhästymisenä lähdössä) kahden vedon ajoissa. Savusta näki syötetyn polttoainemäärän.
Mutta ihan eritavalla mun Nuffi puhalsi putkesta savua ylös metrien korkeuteen mitä tuo, jo viimevuonna....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Loggerin dataa vähän selailin, ja nyt kummastuttaa ykkösen alhainen pakolämpö..... ( älkää päivämäärästä välittäkö ) Tää eka vedon ajalta datasta lainaus...
294.9 379.3 297.7 60.6 C
AT 2011-02-11 19:27:21 1s 325.1 436.6 338.6 61.2 C
AT 2011-02-11 19:27:22 1s 351.8 492.6 381.7 61.9 C
AT 2011-02-11 19:27:23 1s 375.9 543.2 424.8 61.9 C
AT 2011-02-11 19:27:24 1s 397.7 584.9 466.0 62.6 C
AT 2011-02-11 19:27:25 1s 419.7 619.8 504.6 63.2 C
AT 2011-02-11 19:27:26 1s 440.9 650.8 539.2 63.8 C
AT 2011-02-11 19:27:27 1s 461.1 676.1 570.2 64.4 C
AT 2011-02-11 19:27:28 1s 461.1 676.7 581.4 64.4 C
AT 2011-02-11 19:27:29 1s 445.6 650.8 571.7 64.9 C
AT 2011-02-11 19:27:30 1s 427.3 616.9 551.9 64.9 C
AT 2011-02-11 19:27:31 1s 409.7 582.8 528.3 64.9 C
AT 2011-02-11 19:27:32 1s 394.2 550.7 504.4 65.5 C
AT 2011-02-11 19:27:33 1s 379.5 521.8 481.5 65.5 C
AT 2011-02-11 19:27:34 1s 365.9 495.6 459.6 66.1 C
AT 2011-02-11 19:27:35 1s 352.9 471.9 439.2 66.1 C
AT 2011-02-11 19:27:36 1s 341.2 449.6 420.3 66.1 C
AT 2011-02-11 19:27:37 1s 329.6 427.3 402.4 66.7 C
AT 2011-02-11 19:27:38 1s 319.2 408.7 385.8 66.7 C
AT 2011-02-11 19:27:39 1s 309.2 390.7 370.4 67.3 C
AT 2011-02-11 19:27:40 1s 300.1 374.3 356.1 67.4 C
AT 2011-02-11 19:27:41 1s 292.1 360.2 343.2 67.9 C
AT 2011-02-11 19:27:42 1s 284.6 345.8 331.1 67.9 C
AT 2011-02-11 19:27:43 1s 277.3 333.9 320.3 68.4 C
AT 2011-02-11 19:27:44 1s 270.0 320.7 309.8 68.4 C
AT 2011-02-11 19:27:45 1s 263.3 309.4 299.9 68.4 C
AT 2011-02-11 19:27:46 1s 256.9 297.3 290.8 69.1 C
AT 2011-02-11 19:27:47 1s 250.8 286.6 282.3 69.1 C
Toisen vedon lainaus datasta :
223.1 255.9 222.2 74.9 C
AT 2011-02-11 19:32:54 1s 241.4 299.7 258.3 74.9 C
AT 2011-02-11 19:32:55 1s 263.1 346.7 296.6 74.9 C
AT 2011-02-11 19:32:56 1s 290.7 397.7 337.8 75.4 C
AT 2011-02-11 19:32:57 1s 321.3 451.8 381.0 75.4 C
AT 2011-02-11 19:32:58 1s 351.4 506.9 425.6 76.2 C
AT 2011-02-11 19:32:59 1s 381.0 559.7 468.4 76.7 C
AT 2011-02-11 19:33:00 1s 407.8 607.3 509.1 76.7 C
AT 2011-02-11 19:33:01 1s 432.8 646.6 545.5 77.4 C
AT 2011-02-11 19:33:02 1s 455.1 678.2 577.3 77.4 C
AT 2011-02-11 19:33:03 1s 476.3 703.2 605.2 78.7 C
AT 2011-02-11 19:33:04 1s 487.4 715.2 623.1 79.8 C
AT 2011-02-11 19:33:05 1s 476.1 691.9 616.9 79.8 C
AT 2011-02-11 19:33:06 1s 457.8 655.8 596.7 79.8 C
AT 2011-02-11 19:33:07 1s 439.7 620.0 571.6 79.8 C
AT 2011-02-11 19:33:08 1s 423.3 587.2 545.9 80.4 C
AT 2011-02-11 19:33:09 1s 408.2 557.7 521.6 80.4 C
AT 2011-02-11 19:33:10 1s 394.3 531.3 498.7 80.4 C
AT 2011-02-11 19:33:11 1s 381.1 507.4 477.3 81.2 C
AT 2011-02-11 19:33:12 1s 368.8 485.8 457.4 81.2 C
AT 2011-02-11 19:33:13 1s 357.1 466.1 438.8 81.8 C
AT 2011-02-11 19:33:14 1s 346.4 448.0 421.8 81.8 C
AT 2011-02-11 19:33:15 1s 337.2 431.7 405.7 82.4 C
AT 2011-02-11 19:33:16 1s 328.2 416.8 391.2 82.4 C
AT 2011-02-11 19:33:17 1s 319.4 402.7 377.4 83.1 C
AT 2011-02-11 19:33:18 1s 310.8 389.1 364.6 83.1 C
AT 2011-02-11 19:33:19 1s 302.4 376.3 352.3 83.7 C
AT 2011-02-11 19:33:20 1s 294.8 364.2 340.8 83.7 C
AT 2011-02-11 19:33:21 1s 287.5 352.6 330.0 84.3 C
AT 2011-02-11 19:33:22 1s 280.6 341.6 319.9 84.3 C
Parhaimmillaan ykkösen ja 2-3 kanavan lämpöero liki 250 astetta, ja 1-4 välinenkin ero paikoin aika raju, yli sataa astetta esim täs kohtaa:
1s 476.3 703.2 605.2 78.7 C
AT 2011-02-11 19:33:04 1s 487.4 715.2 623.1 79.8 C
AT 2011-02-11 19:33:05 1s 476.1 691.9 616.9 79.8 C
AT 2011-02-11 19:33:06 1s 457.8 655.8 596.7 79.8 C
294.9 379.3 297.7 60.6 C
AT 2011-02-11 19:27:21 1s 325.1 436.6 338.6 61.2 C
AT 2011-02-11 19:27:22 1s 351.8 492.6 381.7 61.9 C
AT 2011-02-11 19:27:23 1s 375.9 543.2 424.8 61.9 C
AT 2011-02-11 19:27:24 1s 397.7 584.9 466.0 62.6 C
AT 2011-02-11 19:27:25 1s 419.7 619.8 504.6 63.2 C
AT 2011-02-11 19:27:26 1s 440.9 650.8 539.2 63.8 C
AT 2011-02-11 19:27:27 1s 461.1 676.1 570.2 64.4 C
AT 2011-02-11 19:27:28 1s 461.1 676.7 581.4 64.4 C
AT 2011-02-11 19:27:29 1s 445.6 650.8 571.7 64.9 C
AT 2011-02-11 19:27:30 1s 427.3 616.9 551.9 64.9 C
AT 2011-02-11 19:27:31 1s 409.7 582.8 528.3 64.9 C
AT 2011-02-11 19:27:32 1s 394.2 550.7 504.4 65.5 C
AT 2011-02-11 19:27:33 1s 379.5 521.8 481.5 65.5 C
AT 2011-02-11 19:27:34 1s 365.9 495.6 459.6 66.1 C
AT 2011-02-11 19:27:35 1s 352.9 471.9 439.2 66.1 C
AT 2011-02-11 19:27:36 1s 341.2 449.6 420.3 66.1 C
AT 2011-02-11 19:27:37 1s 329.6 427.3 402.4 66.7 C
AT 2011-02-11 19:27:38 1s 319.2 408.7 385.8 66.7 C
AT 2011-02-11 19:27:39 1s 309.2 390.7 370.4 67.3 C
AT 2011-02-11 19:27:40 1s 300.1 374.3 356.1 67.4 C
AT 2011-02-11 19:27:41 1s 292.1 360.2 343.2 67.9 C
AT 2011-02-11 19:27:42 1s 284.6 345.8 331.1 67.9 C
AT 2011-02-11 19:27:43 1s 277.3 333.9 320.3 68.4 C
AT 2011-02-11 19:27:44 1s 270.0 320.7 309.8 68.4 C
AT 2011-02-11 19:27:45 1s 263.3 309.4 299.9 68.4 C
AT 2011-02-11 19:27:46 1s 256.9 297.3 290.8 69.1 C
AT 2011-02-11 19:27:47 1s 250.8 286.6 282.3 69.1 C
Toisen vedon lainaus datasta :
223.1 255.9 222.2 74.9 C
AT 2011-02-11 19:32:54 1s 241.4 299.7 258.3 74.9 C
AT 2011-02-11 19:32:55 1s 263.1 346.7 296.6 74.9 C
AT 2011-02-11 19:32:56 1s 290.7 397.7 337.8 75.4 C
AT 2011-02-11 19:32:57 1s 321.3 451.8 381.0 75.4 C
AT 2011-02-11 19:32:58 1s 351.4 506.9 425.6 76.2 C
AT 2011-02-11 19:32:59 1s 381.0 559.7 468.4 76.7 C
AT 2011-02-11 19:33:00 1s 407.8 607.3 509.1 76.7 C
AT 2011-02-11 19:33:01 1s 432.8 646.6 545.5 77.4 C
AT 2011-02-11 19:33:02 1s 455.1 678.2 577.3 77.4 C
AT 2011-02-11 19:33:03 1s 476.3 703.2 605.2 78.7 C
AT 2011-02-11 19:33:04 1s 487.4 715.2 623.1 79.8 C
AT 2011-02-11 19:33:05 1s 476.1 691.9 616.9 79.8 C
AT 2011-02-11 19:33:06 1s 457.8 655.8 596.7 79.8 C
AT 2011-02-11 19:33:07 1s 439.7 620.0 571.6 79.8 C
AT 2011-02-11 19:33:08 1s 423.3 587.2 545.9 80.4 C
AT 2011-02-11 19:33:09 1s 408.2 557.7 521.6 80.4 C
AT 2011-02-11 19:33:10 1s 394.3 531.3 498.7 80.4 C
AT 2011-02-11 19:33:11 1s 381.1 507.4 477.3 81.2 C
AT 2011-02-11 19:33:12 1s 368.8 485.8 457.4 81.2 C
AT 2011-02-11 19:33:13 1s 357.1 466.1 438.8 81.8 C
AT 2011-02-11 19:33:14 1s 346.4 448.0 421.8 81.8 C
AT 2011-02-11 19:33:15 1s 337.2 431.7 405.7 82.4 C
AT 2011-02-11 19:33:16 1s 328.2 416.8 391.2 82.4 C
AT 2011-02-11 19:33:17 1s 319.4 402.7 377.4 83.1 C
AT 2011-02-11 19:33:18 1s 310.8 389.1 364.6 83.1 C
AT 2011-02-11 19:33:19 1s 302.4 376.3 352.3 83.7 C
AT 2011-02-11 19:33:20 1s 294.8 364.2 340.8 83.7 C
AT 2011-02-11 19:33:21 1s 287.5 352.6 330.0 84.3 C
AT 2011-02-11 19:33:22 1s 280.6 341.6 319.9 84.3 C
Parhaimmillaan ykkösen ja 2-3 kanavan lämpöero liki 250 astetta, ja 1-4 välinenkin ero paikoin aika raju, yli sataa astetta esim täs kohtaa:
1s 476.3 703.2 605.2 78.7 C
AT 2011-02-11 19:33:04 1s 487.4 715.2 623.1 79.8 C
AT 2011-02-11 19:33:05 1s 476.1 691.9 616.9 79.8 C
AT 2011-02-11 19:33:06 1s 457.8 655.8 596.7 79.8 C
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Tulokset tulleet näkyviin :
http://sammi.nettisivu.org/sammin-kylay ... -tulokset/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuota listaa kun kattelee ja aikoja, niin aika pienestä on kiinni, onko eka vaiko neljäs, vajaa 1.5sek eroa, ei siis paljoa ole kämmeihin varaa vetoa tehdessä, reilu kolme kymppiä olis taas korjannut sijoitusta pykälällä ( viimevuonna 0.30sek parempi aika olis voittoon riittänyt, nyt 0.32sek parempi aika olis riittänyt kakkossijaan....... )
http://sammi.nettisivu.org/sammin-kylay ... -tulokset/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuota listaa kun kattelee ja aikoja, niin aika pienestä on kiinni, onko eka vaiko neljäs, vajaa 1.5sek eroa, ei siis paljoa ole kämmeihin varaa vetoa tehdessä, reilu kolme kymppiä olis taas korjannut sijoitusta pykälällä ( viimevuonna 0.30sek parempi aika olis voittoon riittänyt, nyt 0.32sek parempi aika olis riittänyt kakkossijaan....... )
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Tuossa kun Rowvid ( http://rowvid.com/" onclick="window.open(this.href);return false; ) ohjelmalla ( Sportsmanin kuvaamaa ) toista vetoani kisasta kuva kuvalta katselin, niin valon vaihtumisesta vihreäksi, on n.0.35sek viive kun takarenkaissa näkyy liikettä.
Eli videon alusta kohdassa n. 2.50 sek valo vaihtuu vihreeksi, valon vaihtumisesta kohdassa n. 2.59-2.63 alkaa putkenpäässä savumuutos, eli reaktio ehkä kohdillaan ? , maalilinja ylittyy kutakuinkin kohdassa 18.52-18.56, eli aika olisi hyvinkin sama kuin kolmannen vedon 15.92sek, eli aika tarkaan 16sek oli toinenkin veto, +- 0,1sek....
Siis tätä pätkää:
https://www.youtube.com/watch?v=SHRFmhLMdEg" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisätään tähän Sporstmanin kuvaama kolmosveto :
https://www.youtube.com/watch?v=BiFoc9FURuk" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja näitä kun vertaa viimevuoden toiseen vetoon ihan yleisestikkin, niin aivan eri kone on nyt, kuvaaja ja kuvauskohta sama.....
https://www.youtube.com/watch?v=9hxxOXwdPQE" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja kun katsoo miten täs jälkimmäisessä saa pyshtymään, verrattuna tänvuotiseen jarrutukseen.....
Eli videon alusta kohdassa n. 2.50 sek valo vaihtuu vihreeksi, valon vaihtumisesta kohdassa n. 2.59-2.63 alkaa putkenpäässä savumuutos, eli reaktio ehkä kohdillaan ? , maalilinja ylittyy kutakuinkin kohdassa 18.52-18.56, eli aika olisi hyvinkin sama kuin kolmannen vedon 15.92sek, eli aika tarkaan 16sek oli toinenkin veto, +- 0,1sek....
Siis tätä pätkää:
https://www.youtube.com/watch?v=SHRFmhLMdEg" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisätään tähän Sporstmanin kuvaama kolmosveto :
https://www.youtube.com/watch?v=BiFoc9FURuk" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja näitä kun vertaa viimevuoden toiseen vetoon ihan yleisestikkin, niin aivan eri kone on nyt, kuvaaja ja kuvauskohta sama.....
https://www.youtube.com/watch?v=9hxxOXwdPQE" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja kun katsoo miten täs jälkimmäisessä saa pyshtymään, verrattuna tänvuotiseen jarrutukseen.....
Viimeksi muokannut jusape, 18 Syys 2015, 23:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68