Enemmänhän tuo kätöstys tilaa vie, kuin alkuperäinen ratkaisu.pa_turpeinen kirjoitti:eihä niitä vain ole etukuormaajan rautojen takia muokattu, joskus caseissa ja taaveteissa ollu muokattuja paikkoja
Nyt kun tuota yritin pohtia, niin syitä haarukan syöpymiseen voisi olla esim. että painelaakeri olisi väärän mallinen/liian syvällä siinä maljassa jossa se on, tai että painelaakeri on joskus hirttänyt ja kuluttanut tuon renkaan sitten ohueksi, jolloin nuo korvat olisi ottaneet kiinni, tällöinhän myös koko vivuston asento muuttuisi juuri tuohon suuntaan...
Mutta eikös tuo rengas tule uuden asetelman mukana, ainakin jostain kuvasta katsoin että se kuuluisi siihen?
Ohjekirjan kuvan perusteella haarukka on perusasennossa suunnilleen pystyssä ja käyttävä vipu vähän taaksepäin. Pitää vielä tutkia työsylinterin käyttötanko, onko sitä mahdollisesti lyhennetty, ja uusia osia täytyy kyllä nyt hyvin tarkasti verrata entisiin. Lisäksi järkeilin, että niillä asetelman säätötangoilla voinee jonkin verran vaikuttaa myös asiaan
Yhä vahvemmin tuntuu että edellinen kytkinremontti on ryssitty perusteellisesti ja siitä nämä kaikki ongelmat