Jos KKK:ssa ei ole "isoa" tai "pientä" puolta, niin mitä vattua sillä sitten siellä muka edes tekee...
Turhanpäicäinen rallattaja siinä tapauksessa, jos välitys on sama molemmissa asennoissa....
Periaatteessa aivan sama kuin 10-lootassa "kertoja" pikkukeppi, mekaaninen ratasvälitys joko on toisessa asennossa tai sitten siinä toisessa.....
KKK:n välitys on 1:1,4888888888 .....
Ja siksihän KKK tahtoo "rallattaa" kun ratasparit ei ole täysin yhteeensopivat, piikkimääriltään ja akselien sijoituksen suhteen....
Eli 30/25 - 31/25 piikkimäärät.....
Parempi olisi ratasparit 30/25-30/25 tai 31/25-31/25 rattaat, olisi tasaisemmin pyörivä ja ratas/hammasvälit olisi paremmin kohdallaan....
Jos kerran KKK:ssa on valintakeppi, suora tai kertovalla puolella, niin se on on yksi vaihdevipu. "pääkepillä" tarkoitan vaihteiston omaa vaihteenvalitsinta.
Jos kylmis on isolla tai pienellä, ja vaihteistosta vapaa valittuna, ei ole mekaanista yhteyttä vedon puolesta renkaisiin lainkaan...
Kylmis on vaihteisto siinä kuin muutkin ratasvälitteiset låådat, ei se siittä muutu....
Itte ajatellut hydraulista pikavaihdetta tuohon kohtaan .....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68