Rojektina 272:nen
Valvoja: automies560
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Haa, nippelitiedonnappelitrivia
Mutta osaan vastata, siinä oikealla sivulla pieni katkaisija
Ei se minusta tavallinen vipukatkaisja ole
Onkohan mulla joku speciaalimalli kun noin kysellään
Mutta hyvä juttu vaan kun en ite noista mitään ymmärrä
Mutta osaan vastata, siinä oikealla sivulla pieni katkaisija
Ei se minusta tavallinen vipukatkaisja ole
Onkohan mulla joku speciaalimalli kun noin kysellään
Mutta hyvä juttu vaan kun en ite noista mitään ymmärrä
Mukana kuin peräpukama!
- Warpu
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1685
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
- NLCF r.y jäsen Nro: 22
- Paikkakunta: Anjala / Kouvola
eli siis enemmän tai vähemmän tavallinen ,
kun on oikealla
pitempi on vasemmalla
räpsimpä tähän vähän kuvia 1977 Q hytillisestä 10 vaihteisesta ja
1980 Q synchrosta. kuvat 1-6 kopin kiinnityksestä,
koetaulusta/ vilkkukytkimestä ja takaikkunan saranoinnista
http://kuvablogi.com/nayta/2292518/
näistä koneista kummassakaan ei ole saranoitu kopin yläosaa mikä
ominaisuus löytyy kyllä 285 hytistä
kun on oikealla
pitempi on vasemmalla
räpsimpä tähän vähän kuvia 1977 Q hytillisestä 10 vaihteisesta ja
1980 Q synchrosta. kuvat 1-6 kopin kiinnityksestä,
koetaulusta/ vilkkukytkimestä ja takaikkunan saranoinnista
http://kuvablogi.com/nayta/2292518/
näistä koneista kummassakaan ei ole saranoitu kopin yläosaa mikä
ominaisuus löytyy kyllä 285 hytistä
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Warpu on oikeessa. se olikin se epätavallisen tavallinen eli oikealla puolella oleva oikea katkaisin
Tuo sinun -77 kuukoppi on just kun mulla, eli se parempi malli
Tuo sinun -77 kuukoppi on just kun mulla, eli se parempi malli
Mukana kuin peräpukama!
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Jokunen purkukuva
http://kuvablogi.com/nayta/2294188/ ---->
http://kuvablogi.com/nayta/2294188/ ---->
Mukana kuin peräpukama!
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
saadaankx me nähärä 272 sen sisä kuvvii vai saako hän uudet värihit pintahan pesun jäläkehen
aja millä ajat mutta majorilla loput
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
ahven kirjoitti:saadaankx me nähärä 272 sen sisä kuvvii vai saako hän uudet värihit pintahan pesun jäläkehen
Ny on ahvena ottanna kyllä miestä vahvempoo kun tuo härmän murre tulee ulos
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
*Ylläpito edit*
Tämä viesti meni yleisen hyvän maun yli, joten poistin sen.
Jos jollakulla asianosaisella on asiaan valittamista, viesti on tallessa.
Yhteystiedot löytyvät foorumilta.
Terveisin ylläpitäjä
Tämä viesti meni yleisen hyvän maun yli, joten poistin sen.
Jos jollakulla asianosaisella on asiaan valittamista, viesti on tallessa.
Yhteystiedot löytyvät foorumilta.
Terveisin ylläpitäjä
aja millä ajat mutta majorilla loput
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 373
- Liittynyt: 21 Loka 2007, 15:28
- Konekalustoani: Leyland 270 -75 , 702 -81 , 804 -81, MF 3060 -89 , sampo 580 -89
- Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Mitenkä ja minkätakia ratinympärystä on jäänyt paikoileen ,kun
sen voi ottaa vaikka ensinnä pois taikka viimeistään hytin mukana?
sen voi ottaa vaikka ensinnä pois taikka viimeistään hytin mukana?
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Pidin leukun ajokuntosena mahdollisimman pitkään joten siksi noinnisu kirjoitti:Mitenkä ja minkätakia ratinympärystä on jäänyt paikoileen ,kun
sen voi ottaa vaikka ensinnä pois taikka viimeistään hytin mukana?
Nyt sekin on pois kun meinasin kuitenkin tuon kytkimen tarkistaa
Muuten en tuota suolista sen enempää
http://kuvablogi.com/nayta/2296472/
Mukana kuin peräpukama!
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1126
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 18:57
- Konekalustoani: Leyland 270 Kartano '73, 472QMS '79. Nuffield 4DM Universal Four '60.
- NLCF r.y jäsen Nro: 023
- Paikkakunta: Pohojos-Pohojanmaa
Taisinpa sitten hytin saranoinnin osalta onnistua sotkemaan nelos ja kutosleukut keskenäänWarpu kirjoitti:eli siis enemmän tai vähemmän tavallinen ,
kun on oikealla
pitempi on vasemmalla
räpsimpä tähän vähän kuvia 1977 Q hytillisestä 10 vaihteisesta ja
1980 Q synchrosta. kuvat 1-6 kopin kiinnityksestä,
koetaulusta/ vilkkukytkimestä ja takaikkunan saranoinnista
http://kuvablogi.com/nayta/2292518/
näistä koneista kummassakaan ei ole saranoitu kopin yläosaa mikä
ominaisuus löytyy kyllä 285 hytistä
Jampin leukkuhan muuten näyttää paljon paremmalta jo nyt ilman rusikoituja peltiosia, yllättävän ehjä tosiaan
[quote="jamppi"]Nuhvi on jokamiehellä mutta tosimies ajaa Leukulla [/quote]
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Kytkin purettu ja stefoja vaihdeltu, onhan tuossa ratasholkin sisällä hento stefa
Hieman on pääakselin boorit jo kulunu
Pari kuvaakin jotka paljastaa jumalattoman paskan kytkinkotelosta
Ei ihme että kytkin liimautui kiinni
http://kuvablogi.com/nayta/2324374/
Hieman on pääakselin boorit jo kulunu
Pari kuvaakin jotka paljastaa jumalattoman paskan kytkinkotelosta
Ei ihme että kytkin liimautui kiinni
http://kuvablogi.com/nayta/2324374/
Mukana kuin peräpukama!
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Mitäs vaikeeta siinä on_Leyland_ kirjoitti:hyvinhän se siitä purkautuu. kasauksessa kaikista mukavinta on sähköjohtojen selvittäminen
Väri väriin ja loput viimesen ruuvin alle
Itseasiassa tuossa on muutamaa palanutta johtoa lukuunottamatta melko hyvä johtosarja, sen meinasin korjata ennalleen
Mukana kuin peräpukama!
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Leukkua purkaessa tuttu autoilija kävi nostamassa kopin pois päältä
muta nyt tuli hommattua jonkinlainen moottorinostin jolla taitaa kopin saada takasin paikoilleen
Kuva ei kerro kokoa mutta kärryn lavamitat on 1500x3000 joten ihan pieni nostin ei ole
http://kuvablogi.com/nayta/2362048/
muta nyt tuli hommattua jonkinlainen moottorinostin jolla taitaa kopin saada takasin paikoilleen
Kuva ei kerro kokoa mutta kärryn lavamitat on 1500x3000 joten ihan pieni nostin ei ole
http://kuvablogi.com/nayta/2362048/
Mukana kuin peräpukama!