Projekti: KASINUHVI
Valvoja: automies560
Nurmeksen ensimäinen lentokenttä oli aikoinaan Rasti-Baarin edessä ja tyhjällä lompsalla en ole yrittänyt otsaa hautoa. Jotkut tosin väittävät Asperiinin auttavan molempiin vaivoihin, mutta vain hetkeksi
Kahta en vaihtais, toinen on. ...
ja vielä kolmannen polven poikamies
ja vielä kolmannen polven poikamies
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Tänään on taas haiku noussu nuhvin putkista
Tuntus olevan erilainen räminä päällä nyt
Kun vain tiet kuivus niin pääsis koittaa joku keulii pelkällä kaasun käytöllä'
Tuntus olevan erilainen räminä päällä nyt
Kun vain tiet kuivus niin pääsis koittaa joku keulii pelkällä kaasun käytöllä'
Mukana kuin peräpukama!
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Nono nononojamppi kirjoitti:Tänään on taas haiku noussu nuhvin putkista
Tuntus olevan erilainen räminä päällä nyt
Kun vain tiet kuivus niin pääsis koittaa joku keulii pelkällä kaasun käytöllä'
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
otetaanhan raahallisesti ja isonnettaan kehhee takasten ympärillä niin voep kaasuu käätellä vappaasti
aja millä ajat mutta majorilla loput
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1279
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 20:05
- Konekalustoani: K-650 sivuvaunupyörä -64,DeSoto diplomat 1957 (360/904)
- Paikkakunta: Elimäki (Kouvola)
Pistä jamppi nuffiin wheelie barsit taakse ettei keuli ympäri .Turvallisuus ennen kaikkea.JOO JOO
Hattu päähän ja hyvästi!
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Hyvin tuntuu kone toimivan, pienen koeajolenkin jälkeen jäi vaan huono fiilis
Ihan sama mitä vaihdetta käyttää, sutii vaan
Vauhtipyörästä pari kuvaa, lähinnä kuinka paljon on ainetta poistettu tasapainotuksessa
http://kuvablogi.com/nayta/1770949/
Nyt olis suunnitelmissa tehä kuitenkin tuohon jonkinlainen turvakaari, varmuuden vuoksi
Ihan sama mitä vaihdetta käyttää, sutii vaan
Vauhtipyörästä pari kuvaa, lähinnä kuinka paljon on ainetta poistettu tasapainotuksessa
http://kuvablogi.com/nayta/1770949/
Nyt olis suunnitelmissa tehä kuitenkin tuohon jonkinlainen turvakaari, varmuuden vuoksi
Mukana kuin peräpukama!
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1279
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 20:05
- Konekalustoani: K-650 sivuvaunupyörä -64,DeSoto diplomat 1957 (360/904)
- Paikkakunta: Elimäki (Kouvola)
Onhan siitä vauhtipyörästä melko siivu jyrsitty."Sutii vaan" eli remppa onnistui ja mössö lentää takarenkaista entistä paremmin .Turvakaari on kyllä asiaa
Hattu päähän ja hyvästi!
- Warpu
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1685
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
- NLCF r.y jäsen Nro: 22
- Paikkakunta: Anjala / Kouvola
turvakaari pitäis itekkin toteuttaa pariin koneeseen ois vähä paremmat
mahollisuuet säilyä hengis
tuolta ideaa: http://www.dunkeldunkel.com/traktori/tu ... /index.htm
mahollisuuet säilyä hengis
tuolta ideaa: http://www.dunkeldunkel.com/traktori/tu ... /index.htm
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Nyt on rojekti taas tältäosin kasattuna
Näkyviä muutoksia ei viime vuoteen ole kuin tuo korkea imusarja+kaasari
sekä tein pakoputkiin suojapellit ettei niin helpolla kukaan polta itseään
Pari kuvaa kevätauringossa otettu
http://kuvablogi.com/nayta/1781865/
Ja tuosta 5speed merkistä kiitos Joonakselle kun sen myi mulle, sopii
kuin nenä päähän
Turvakaaren putket on haussa joten sitä ei ole vielä aloitettu
Ajatuksena oli tehä kaksi kaarta banjon etu ja takapuolelle ja kiinni
noihin banjojen reikiin
Sekä kaaret hitsaten väliputkilla toisiinsa kiinni
Vinojäykisteistä ei vielä ole mitän hajua tai toinen vaihtoehto on sitoa
kaaret poikkipalkilla perärepun pulttien alle
Näkyviä muutoksia ei viime vuoteen ole kuin tuo korkea imusarja+kaasari
sekä tein pakoputkiin suojapellit ettei niin helpolla kukaan polta itseään
Pari kuvaa kevätauringossa otettu
http://kuvablogi.com/nayta/1781865/
Ja tuosta 5speed merkistä kiitos Joonakselle kun sen myi mulle, sopii
kuin nenä päähän
Turvakaaren putket on haussa joten sitä ei ole vielä aloitettu
Ajatuksena oli tehä kaksi kaarta banjon etu ja takapuolelle ja kiinni
noihin banjojen reikiin
Sekä kaaret hitsaten väliputkilla toisiinsa kiinni
Vinojäykisteistä ei vielä ole mitän hajua tai toinen vaihtoehto on sitoa
kaaret poikkipalkilla perärepun pulttien alle
Mukana kuin peräpukama!
jos oikein pilkkua viilaillaan niin onko Jampin kone laillinen jos sinivuokot vain saisivat sen kiinni
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Mitäs viilaamista tuossa on384 kirjoitti:jos oikein pilkkua viilaillaan niin onko Jampin kone laillinen jos sinivuokot vain saisivat sen kiinni
Ei ole laillinen
Mukana kuin peräpukama!