Sivu 15/15

Re: Nuffield 10/60 -67 +Perkins V8.510

Lähetetty: 10 Joulu 2011, 19:33
Kirjoittaja Leukkumies
No en minä nyt tarkoittanut että sen keulan pitäisi ihan suoraan kohti taivasta osoittaa, kyllä muutama sentti riittää :lol: 8) . Se on vaan se yksi nelosnuffin tavaramerkki se "ylpeys", mutta jokainenhan tekee omansa kanssa kuten tykkää :) Pääasia ettei tule pulling-lookki :wink: ensimmäistä kertaa kuulen että nuffia tässä asiassa verrataan johonkin vanhaan mersuun tai sitikkaan :shock:

Eikös Volvon kuulukin seistä suorassa, kuten esim. Leylandin?

Re: Nuffield 10/60 -67 +Perkins V8.510

Lähetetty: 10 Joulu 2011, 20:18
Kirjoittaja tommi
No juu, suunnilleen, paitsi keulaveto nostaa nokkaa ylöspäin ylpenä :D

Re: Nuffield 10/60 -67 +Perkins V8.510

Lähetetty: 12 Joulu 2011, 15:11
Kirjoittaja Velu
Kyseessä on todellakin lintta-allergia, ei kärsi sanottavasti olla lintallaan. :shock:

Mikähän mahtaa tässä 10/180:ssä olla rengaskoko? Näkyy kuva poistetun, mutta googlessa vielä näkyy. Omasta mielestä sopiva koko on lähellä tuota, mutta hitusen sirompi.

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... VKcOI3aAtQ" onclick="window.open(this.href);return false;

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... VW83mia75A" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Nuffield 10/60 -67 +Perkins V8.510

Lähetetty: 30 Huhti 2014, 08:44
Kirjoittaja Velu
Tässäpä on talven aikana tullut edistystä. Edessä on nyt 9-16" kumit, sopii heittämällä vakiovanteelle. Kokonsa puolesta on minusta aika sopiva.
Suoremmat lokarit on nyt maalattuna paikallaan. Ulkoistin maalauksen, mutta se ei ollut viisas veto. Paremmat olisi tullut itse tekemällä.
Tyyppikilvet on nyt paikallaan. Tästä tuli 10/60. Ihan hyvät on pohjalaisten tekemät kilvet. Laitoin niihin kirkaslakan päälle. Suosittelen, kilvet tulivat paljon näyttävimmiksi ja kestoakin tuli samalla lisää.


https://picasaweb.google.com/lh/photo/1 ... feat=email" onclick="window.open(this.href);return false;

Jatkoa olisi suunnitteilla vaihteiston parissa. Murikka-akselin laakerissa on välystä ja vauhtiakin pitäisi saada lisää. Jarrut pitää vielä kerran käydä läpi, kun tahtovat jäädä päälle.

Re: Nuffield 10/60 -67 +Perkins V8.510

Lähetetty: 26 Marras 2014, 18:29
Kirjoittaja Velu
Onko muutenkokemusta noista kiertokangen tai ikh:n osista? Meinasin sivurajoittimet uusia. Huomiovalokin, pitää ostaa taakse. Työvaloksi tulee alkuperäinen 465:n sealed beam lamppu. Penkki menee ehkä myös vaihtoon. Ei tee terveysistuin minulle hyvää.

Re: Nuffield 10/60 -67 +Perkins V8.510

Lähetetty: 26 Marras 2014, 18:44
Kirjoittaja kolmetonnine
Jos oikean puolen rajoitin on vähänkään ehjättävissä niin kiinnostaisi..

Jotain ikh osia käytetty, lähinnä ferguun ja fordiin.. Jotain ihan hyvääkin on osunut, toki ei priimaa parane odottaa. Fordin rajoittimet ja säätökampi on ikh, ihan hyvin pelannut.