Nuffield 10/60 -67 +Perkins V8.510
Valvoja: automies560
Ilmanputsaria ei ihan niin helpolla löytynytkään, joten laajennetaan etsintä maata kattavaksi. Haussa siisn nuffieldin ilmanpuhdistaja.
Lokarit hain perjantai-iltana. Lokareiden toimittamisessa oli morsku suureksi avuksi. Tutkiskelin tuossa lokareiden kiinitystä. Mikähän kierre taka-akselin pultinreijissä on. Kokeilin tuossa yhdellä tuumapultilla ja halkaisija on tiedossa. Noususta ei ole vielä varmuutta, onko se tiheä vai harva?
Lokarit hain perjantai-iltana. Lokareiden toimittamisessa oli morsku suureksi avuksi. Tutkiskelin tuossa lokareiden kiinitystä. Mikähän kierre taka-akselin pultinreijissä on. Kokeilin tuossa yhdellä tuumapultilla ja halkaisija on tiedossa. Noususta ei ole vielä varmuutta, onko se tiheä vai harva?
Ei malttanut penkkiä odottaa.
Kiihdyttäessä pitää vain muistaa pidellä ratista tiukasti kiinni, muuten toimii loistavasti. Ohjauskin on aika hyvä, vaikka sitä nopeaa välistystä aluksi pelkäsin.
Hyvin kulkee ja huomattavasti kovempaa kuin ikäisensä Valmetti, vaikka ei tälläkään vielä lippis päästä lentänyt.
Tuossa on muuten ollut kaihtimen vipu. Tekstitkin on vielä tallessa "shut - open". Minkahanlainen viptaaki lie ollut?
Sellainen huomio tuli muuten myös tehtyä, että on helppo vaihtaa vaihteita vauhdissa. Tuohan hyväksyy vaihteet ilman rutinoita, vaikka on ihan väärän merkin mies ratissa. Valmetti on huomattavasti rantumpi vaihteistaan, vierastaa heti, jos on outo kuski puikoissa.
Kiihdyttäessä pitää vain muistaa pidellä ratista tiukasti kiinni, muuten toimii loistavasti. Ohjauskin on aika hyvä, vaikka sitä nopeaa välistystä aluksi pelkäsin.
Hyvin kulkee ja huomattavasti kovempaa kuin ikäisensä Valmetti, vaikka ei tälläkään vielä lippis päästä lentänyt.
Tuossa on muuten ollut kaihtimen vipu. Tekstitkin on vielä tallessa "shut - open". Minkahanlainen viptaaki lie ollut?
Sellainen huomio tuli muuten myös tehtyä, että on helppo vaihtaa vaihteita vauhdissa. Tuohan hyväksyy vaihteet ilman rutinoita, vaikka on ihan väärän merkin mies ratissa. Valmetti on huomattavasti rantumpi vaihteistaan, vierastaa heti, jos on outo kuski puikoissa.
- automies560
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1546
- Liittynyt: 23 Marras 2007, 21:22
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Vipu näyttää tältä, ja siitä lähtee se tanko sinne jäähdyttimelle, joka on pois tuosta kun teetin uuden kennon ja jätin säleikön pois, pärjää se termostaatillakin.
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.."
Vai tuolta se näyttää.
Hyvin tuntuu tämäkin pelaavan termostaatilla. Ehkäpä sen vivun joskus tuohon askartelee - jos innostuu.
Mikä on muuten tuo musta namiskuukkeli tuossa yläpuolela?
Hyvin tuntuu tämäkin pelaavan termostaatilla. Ehkäpä sen vivun joskus tuohon askartelee - jos innostuu.
Mikä on muuten tuo musta namiskuukkeli tuossa yläpuolela?
- automies560
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1546
- Liittynyt: 23 Marras 2007, 21:22
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Tuli joskus laitettua sammutin siihen, oli ennen siellä kojetaulussa vasemmalla ylhäällä, mutta kun vaijeri katkesi niin oli helpompi laittaa se tuohon
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.."
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Häjy olemus
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
tuohon kae se oes pyrittävä ennemmin tae myöhemmin.
aja millä ajat mutta majorilla loput
Pistin tuossa muutaman kotivideon tuubiin:
Selostetaan videoita sen verran hyvin, että nuhvi veti karhia oikein hyvin ja osoittautui suorastaa käveväksi tuossa tehtävässä.
Hyytymisen syy puolestaan on se, että koekäyttöä varten laitettu polttoaine loppui. Tuon jälkeen tankkiin menikin sitten yli 60 litraa pöötä.
Penkkikin tulee verhoilijalta tässä ihan lähipäivinä
http://www.youtube.com/view_play_list?p ... A2DCA71CB2
Selostetaan videoita sen verran hyvin, että nuhvi veti karhia oikein hyvin ja osoittautui suorastaa käveväksi tuossa tehtävässä.
Hyytymisen syy puolestaan on se, että koekäyttöä varten laitettu polttoaine loppui. Tuon jälkeen tankkiin menikin sitten yli 60 litraa pöötä.
Penkkikin tulee verhoilijalta tässä ihan lähipäivinä
http://www.youtube.com/view_play_list?p ... A2DCA71CB2
Viimeksi muokannut Velu, 28 Kesä 2009, 20:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Sulla on liian järee peli tuon äkeen eteen. Etippä nyt jostain joku 3.5 - 4 metrin hydrauliikalla nostettavilla lohkoilla oleva jousipiikkiäes niin edes näyttää joltain tekemisen meiningiltä
Ei tosin, hyvät vilmit, makia kone
Ei tosin, hyvät vilmit, makia kone
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5082
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Olispa ollut mahtavaa saada tuo "velun" nuffi Oulaisiin,mutta minkäs teet kun eivät hae, vaikka keväällä lupasivat.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !