patrol 6
Valvoja: automies560
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
ennen kuin mape alotat sitä rojektii niin kää riken luona siellä on poijjat tehneet joitain hyviä oivalluksii ,kannattaa käyvä jopa suosittelen,
aja millä ajat mutta majorilla loput
-
- Kutos -nuffisti
- Viestit: 63
- Liittynyt: 11 Touko 2008, 23:36
- Paikkakunta: Jaala/kymenlaakso
Nooh vois vois tosta patrolin koneen asennuksesta kertoa tarkemmin tääl sivulla ja niksejä kans???? Alkaa poltella tää koneasia
Universaalia toimintaa.
Nuffield DL3
Nuffield DM4
Ford Transit 2.4 D -82
Nuffield DL3
Nuffield DM4
Ford Transit 2.4 D -82
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
ootahan kunhan maester tulloo alakuviikosta tänne niihen kuvoomis laitteihisa kanssa niin ruppee tulemaan semmosta tietoo kuvana että puol suomee on syömätä muutaman päevän kuvan laatukin on kuin parraissa poikiin elokuvissa joita yöllä katellaan kellä sattuu moiset vehkeet olemaan tärkkein kai siinä patrollin asennuksessa on että aluks kahtoo että kone tulloo oikkein päin muu onkii jo itestään selevee
aja millä ajat mutta majorilla loput
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Heh Illan paraat naurut.ahven kirjoitti:ootahan kunhan maester tulloo alakuviikosta tänne niihen kuvoomis laitteihisa kanssa niin ruppee tulemaan semmosta tietoo kuvana että puol suomee on syömätä muutaman päevän kuvan laatukin on kuin parraissa poikiin elokuvissa joita yöllä katellaan kellä sattuu moiset vehkeet olemaan tärkkein kai siinä patrollin asennuksessa on että aluks kahtoo että kone tulloo oikkein päin muu onkii jo itestään selevee
Kameranahan mulla on tommonen jokamiesluokan canon powershotti, muutaman satasen (200€) tikikamera.
Videokamerakin olisi, semmonen olalla raahattava VHS malli, ei sitä ilkiä enää käyttää julkipaikoilla, ei siinä tosin akkukaan oikein pelaa...
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Kutos -nuffisti
- Viestit: 63
- Liittynyt: 11 Touko 2008, 23:36
- Paikkakunta: Jaala/kymenlaakso
No nyt puhut vähä mutta asiaa. Hieno homma toi jotta pääsee patrol asennuksen saloihin Sitä kun ei koskaan tiiä millon kipinä iskee antenniin ja alkaa väsään tollasta moottorijuttua.
Universaalia toimintaa.
Nuffield DL3
Nuffield DM4
Ford Transit 2.4 D -82
Nuffield DL3
Nuffield DM4
Ford Transit 2.4 D -82
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Nyt kuvia Patrol Nuffieldista.
Vielä kaivannee nuhvikka hienosäätöä. Ei meinannut pysyä lapasessa leveällä soratiellä vaikka vaihteena oli nelonen Hieman klappia...
http://www.nuhvi.net/gallery/main.php?g ... =xacb91b22
Vielä kaivannee nuhvikka hienosäätöä. Ei meinannut pysyä lapasessa leveällä soratiellä vaikka vaihteena oli nelonen Hieman klappia...
http://www.nuhvi.net/gallery/main.php?g ... =xacb91b22
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
nyt ja tänä päevänä alotin väsätä patrol nuhviin orbitroolia ja sinne se vain mahtu vaekka tiukkaa se teki kuva kalleriassa kuva .mutta siitä on hyvä jatkoo kun nuita pyhän seutuja vuon vaehteessa on enempi kuin tarpeeks. ee toenna simpukan kanssa tapella jos väljee on tästä apu ja helepolla eikä jiä kuin kaks niveltä ja keinu
aja millä ajat mutta majorilla loput
- UniversalDM4
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 906
- Liittynyt: 26 Maalis 2007, 17:00
Olet hurja mies, jos siihen oikeaan kutosnuffiin, siis siihen, jossa se BMC:n kone ja parit kertojat laitat orbitrooliohjauksen ja uskallat ajaa täysillä Ei tarvi kun yksi letku tai nippa vähän ratketa jossain kuopassa, niin yksi Nuffisti vähemmän.... Varmasti on ohjaus kyllä alkuperäistä kevyempi.ahven kirjoitti:nyt ja tänä päevänä alotin väsätä patrol nuhviin orbitroolia ja sinne se vain mahtu vaekka tiukkaa se teki kuva kalleriassa kuva .mutta siitä on hyvä jatkoo kun nuita pyhän seutuja vuon vaehteessa on enempi kuin tarpeeks. ee toenna simpukan kanssa tapella jos väljee on tästä apu ja helepolla eikä jiä kuin kaks niveltä ja keinu
- Warpu
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1685
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
- NLCF r.y jäsen Nro: 22
- Paikkakunta: Anjala / Kouvola
tiedä nyt sitten että onko venäläinen pystykierre ohjaustangossa
yhtään sen parempi kuin mehuvälitys
yhtään sen parempi kuin mehuvälitys
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Täytyy sanoa patrol nuffilla ajaneena, että kyllä varmaan orbitrooli voittaa sen 3/4 kierroksen klapin
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
Eiköhän nuhvi kulje patrollin koneella ilman kylmäkoskelaista saman kuin bmc:n koneella kertojan kanssa...UniversalDM4 kirjoitti:Olet hurja mies, jos siihen oikeaan kutosnuffiin, siis siihen, jossa se BMC:n kone ja parit kertojat laitat orbitrooliohjauksen ja uskallat ajaa täysillä Ei tarvi kun yksi letku tai nippa vähän ratketa jossain kuopassa, niin yksi Nuffisti vähemmän.... Varmasti on ohjaus kyllä alkuperäistä kevyempi.ahven kirjoitti:nyt ja tänä päevänä alotin väsätä patrol nuhviin orbitroolia ja sinne se vain mahtu vaekka tiukkaa se teki kuva kalleriassa kuva .mutta siitä on hyvä jatkoo kun nuita pyhän seutuja vuon vaehteessa on enempi kuin tarpeeks. ee toenna simpukan kanssa tapella jos väljee on tästä apu ja helepolla eikä jiä kuin kaks niveltä ja keinu
- UniversalDM4
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 906
- Liittynyt: 26 Maalis 2007, 17:00
Varmasti. Toisaalta eikös väljyydet ohjauksessa voi poistaa vaihtamalla rattiakselin laakerin, simpukan kääntövarren holkin ja raidetangon nivelet? Niissä useimmiten ne suurimmat väljyydet on. Orbitrol ohjaus on tietysti sitten hyvä, jos keveys on etusijalla. Minusta orbitrol-ohjauksella ajaminen on huteramman tuntuista, kuin mekaanisella välityksellä. Makuasioita...Nuffieldmaster kirjoitti:Täytyy sanoa patrol nuffilla ajaneena, että kyllä varmaan orbitrooli voittaa sen 3/4 kierroksen klapin
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Ruuvi on kuulema niin kulunut, että kierteen harja on "terävä". Holkeissa ei ollut tuo välys kun kokeilin niin hirveä. Rattiakselin laakerikin oli kunnossa, kun ei ratti itsessään hirveästi antanut periksi suuntaan tai toiseen!UniversalDM4 kirjoitti:Varmasti. Toisaalta eikös väljyydet ohjauksessa voi poistaa vaihtamalla rattiakselin laakerin, simpukan kääntövarren holkin ja raidetangon nivelet? Niissä useimmiten ne suurimmat väljyydet on. Orbitrol ohjaus on tietysti sitten hyvä, jos keveys on etusijalla. Minusta orbitrol-ohjauksella ajaminen on huteramman tuntuista, kuin mekaanisella välityksellä. Makuasioita...Nuffieldmaster kirjoitti:Täytyy sanoa patrol nuffilla ajaneena, että kyllä varmaan orbitrooli voittaa sen 3/4 kierroksen klapin
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
elekee elekee pelotella minä oon arka mies jiäpi vielä rojekti kesken
aja millä ajat mutta majorilla loput