Projekti: 3DL -61 #2
Valvoja: automies560
Kyllä se varmaan tiivis on ollut, mutta pienellä vuodolla tuskin lienee merkitystä. Jos se kara jumittelee eikä mene kiinni, niin sitten on kyllä paineet täysin kadoksissa pikkukierroksilla jamittari toimii kuin kierroslukumittari. Joskus saattaa niiden kadonneiden paineiden löytäminen kovan työn takana.
- Warpu
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1685
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
- NLCF r.y jäsen Nro: 22
- Paikkakunta: Anjala / Kouvola
en ja usko että tuo kuluma on suuremmin haitaksi, pumpun kuluneisuus
vois olla oleellisempaa. paine olisi myöskin hyvä tarkistaa jollain hieman
vähemmän käytetyllä mittarilla.
toi kuvassa näkyvä sihtimalli osaa aiheuttaa kylmänä vaikeuksia
siis jo plussan puolella, öljy ei ehdi virrata sihdin rei-istä jolloin sihdin yläosasta
pääsee ilmaa öljyn sekaan ja paineet kylmänä voi olla selvästi huonommat kuin koneen
lämmettyä, korjaukseksi tälle joko uudempi isompireikäinen sihti taikka sihdin
yläosaan kiinnityksen väliin tiivis kuppi alassuin jolloin imu pysyy öljynpinnan alla
http://leyland.conforums.com/index.cgi? ... ay&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
vois olla oleellisempaa. paine olisi myöskin hyvä tarkistaa jollain hieman
vähemmän käytetyllä mittarilla.
toi kuvassa näkyvä sihtimalli osaa aiheuttaa kylmänä vaikeuksia
siis jo plussan puolella, öljy ei ehdi virrata sihdin rei-istä jolloin sihdin yläosasta
pääsee ilmaa öljyn sekaan ja paineet kylmänä voi olla selvästi huonommat kuin koneen
lämmettyä, korjaukseksi tälle joko uudempi isompireikäinen sihti taikka sihdin
yläosaan kiinnityksen väliin tiivis kuppi alassuin jolloin imu pysyy öljynpinnan alla
http://leyland.conforums.com/index.cgi? ... ay&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um