-Lisähydrauliikan ulosotto pitäs laittaa
-tehdä uusi kojelauta+ katkaisimet+ mittareita
-lisää valoja
-kaasuvivuston tuunausta
-sammutus/pakkosyöttövivun teko
-koppi loppuun asti umpeen, ja lämmityslaite
-paksumpi ratti
-leveämmät takakumit+ jääketjut
-Turbo+välijäähy
-uusi laturi hajonneen tilalle W-liittimellä et saa kiekkarin
-vakioflektin tilalle sähköflekti ja anturi(että edes joskus lämpeis)
yms yms paljon muuta
kyseessä tosiaan 3nuhvi vm59, jossa fiiatin "kalja-auton" 3.7L nelosdiesel moottorina, on pelannut hyvin viimevuoden lumentyönnössä ja linkouksessa, mut tekemistä tosiaan oisi vaikka ja kuin, ainakin suunnitelmia, avokkaan päällä on joku massikan/valtran/zetorin sekasikiö koppina
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Varmaan todella moni muukin kysynyt mutta nyt alustavasti kysyn, että miten saada tuo nostolaitteen jumiminen pakkasella loppumaan, aina joutuu tohoa näyttään et saa toimimaan ja muutaman minuutin päästä alkaa taas, eli vettä peräöljyssä kaiketi? ja jäätää sen? Vaihan kyllä suosiolla peräöljyt kokonaan kuhan siihen on aikaa ja paikka, paljonkohan tuonne menee ainetta? Mitä muuta kannattaa tehä samalla kun tyhjentää? Viimeiseksi, linkkiä sellaiseen litkuun mitä sinne kannattaa laittaa kiitos
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)