Miten olette saaneet irti kilven takaa sen laipan missä on stefa.
Lämpö kaasulla?
Onko muita konsteja kun liuottimet ei auta
Rumpujarrun purku
Valvoja: automies560
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 880
- Liittynyt: 23 Kesä 2018, 10:32
- Konekalustoani: 2 rattoria ja niihin työkalut käsityövalineitä
- NLCF r.y jäsen Nro: 477
Oli talvi tai kesä on Nuffield voiman pesä
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5094
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Ihan vain tuumaisella hylsällä ja räikällä, on kahdella pultilla kiinni.Massey-Nuffield kirjoitti: ↑21 Heinä 2023, 20:43 Miten olette saaneet irti kilven takaa sen laipan missä on stefa.
Lämpö kaasulla?
Onko muita konsteja kun liuottimet ei auta
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 880
- Liittynyt: 23 Kesä 2018, 10:32
- Konekalustoani: 2 rattoria ja niihin työkalut käsityövalineitä
- NLCF r.y jäsen Nro: 477
Nyt lähti auki. Ainoat mitkä vaati raaempaa käsittelyä oli vasen säätötanko alapäästä ja vasen laippa minne stefa tulee sisään, sitä lämmitettiin kotelon päältä ja hiljaa naputeltiin. Tuli opeteltua niittaus samalla.
Nyt on kolmonen valmis.
Laitoin varoiksi kirjan mukaisesti putkiteippiä lokasuojan takimaiseen reikään.
Maurin laatikot on pöydällä tyhjänä.
10ltä ehtoolla maalasin pyöränpultit.
Kiitos kaikille neuvoista
Nyt on kolmonen valmis.
Laitoin varoiksi kirjan mukaisesti putkiteippiä lokasuojan takimaiseen reikään.
Maurin laatikot on pöydällä tyhjänä.
10ltä ehtoolla maalasin pyöränpultit.
Kiitos kaikille neuvoista
Viimeksi muokannut Massey-Nuffield, 23 Heinä 2023, 13:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oli talvi tai kesä on Nuffield voiman pesä
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 880
- Liittynyt: 23 Kesä 2018, 10:32
- Konekalustoani: 2 rattoria ja niihin työkalut käsityövalineitä
- NLCF r.y jäsen Nro: 477
Ne oli tiukat itselläkin. Kylmää crc tä pulttiin ja toholla lämpöä koteloon. Se tain on läpipultti. Siihen en poraisi reikää ettei mene puruja perään. Hitsillä mutteri pätkään ni aukeaa kun lämpiää (dl 3nen)Nelitahtari kirjoitti: ↑22 Heinä 2023, 06:10 Olen ihmetellyt kun omasta nuffista on kaikki pultit lähteneet ilman väkivaltaa auki. Ainoastaan yksi lokasuojan kiinnikeraudan pultti oli sen verran ruosteessa akselikotelon reijässä, että katkaisin sen omaa tyhmyyttäni kun availin huolettomasti pulttipyssyllä. Sekin olisi varmasti lähtenyt ehjänä käsipelillä.
Oli talvi tai kesä on Nuffield voiman pesä
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5094
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Minä olen muutaman katkenneen pultin ottanut pois seuraavasti.
1/2" katkeneeseen pulttiin 8 mm reikä keskellä ja kylmäsreitä reikään, tiukka storti lyömälle reikään ja räikällä pultinpätkä pois reijästä.
Hautaterva parasta lääkettä pultteihin
1/2" katkeneeseen pulttiin 8 mm reikä keskellä ja kylmäsreitä reikään, tiukka storti lyömälle reikään ja räikällä pultinpätkä pois reijästä.
Samaa mieltä Tuusaajan kanssa.
Hautaterva parasta lääkettä pultteihin
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 880
- Liittynyt: 23 Kesä 2018, 10:32
- Konekalustoani: 2 rattoria ja niihin työkalut käsityövalineitä
- NLCF r.y jäsen Nro: 477
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 880
- Liittynyt: 23 Kesä 2018, 10:32
- Konekalustoani: 2 rattoria ja niihin työkalut käsityövalineitä
- NLCF r.y jäsen Nro: 477