Kummatkohan pultit (1 vai 2) kannattaisi yrittää saada auki starttimoottorin irrottamiseksi kokonaisena? Siinä on jonkinlainen laippa moottorin takapäässä. Kuva on, jos se suostuu lähtemään mukaan.
[img]c:/startti.jpg[/img]
Nuhvin startin irrotus
Valvoja: automies560
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Nyt näkyy kyllä, muut vastatkoon kymysyksiin...
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 353
- Liittynyt: 12 Huhti 2007, 09:01
- NLCF r.y jäsen Nro: 008
- Paikkakunta: Kontiolahti
Pultit/mutterit numero 1, niitä pitäis olla se 3 kpl.
- automies560
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1546
- Liittynyt: 23 Marras 2007, 21:22
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Kyseessä on tämä CAV,n startti jossa on se sisäänrakennettu solenoidi ja se tarvitsee tuon välikappaleen, eli nuo ykköset kolme kappaletta auki niin lähtee.
Jos vaihtaa Lucas startin joutuu tuon välikappaleen ottamaan pois.
Jos vaihtaa Lucas startin joutuu tuon välikappaleen ottamaan pois.
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.."