Vesipumppu

Keskustelua Nuffield -traktoreista

Valvoja: automies560

Avatar
sompio
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 929
Liittynyt: 20 Syys 2008, 17:22
NLCF r.y jäsen Nro: 110
Paikkakunta: Kangasniemi

03 Huhti 2022, 16:56

Terve tuloa Joonas takaisin tänne saitille! Jospa täällä olisi nyt vapaampi kommentoida kun eräs "kaikentietäjä" pisti pillit pussiin. Tosiaankin toivottavasti änkyrän lupaus pitää!!
Itse olen häneltä saanut jopa poliisilla uhkailuja. Olettaisin, että tilanne forumilla alkaa palautua pikkuhiljaa normaaliin.
Hyvää keväänjatkoa kaikille suvaitseville Nuhvihenkilöille.
Massey-Nuffield
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 876
Liittynyt: 23 Kesä 2018, 10:32
Konekalustoani: 2 rattoria ja niihin työkalut käsityövalineitä
NLCF r.y jäsen Nro: 477

03 Huhti 2022, 19:09

sompio kirjoitti:
03 Huhti 2022, 16:56
Terve tuloa Joonas takaisin tänne saitille! Jospa täällä olisi nyt vapaampi kommentoida kun eräs "kaikentietäjä" pisti pillit pussiin. Tosiaankin toivottavasti änkyrän lupaus pitää!!
Itse olen häneltä saanut jopa poliisilla uhkailuja. Olettaisin, että tilanne forumilla alkaa palautua pikkuhiljaa normaaliin.
Hyvää keväänjatkoa kaikille suvaitseville Nuhvihenkilöille.
Taisin kanssa olla alkupäässä kun en ole nähnyt enkä kuullut kun tuli .........täyteen.

Oikein hyvää kevään jatkoa Loimaan suunnalta kaikille
Jukka
Oli talvi tai kesä on Nuffield voiman pesä
Massey-Nuffield
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 876
Liittynyt: 23 Kesä 2018, 10:32
Konekalustoani: 2 rattoria ja niihin työkalut käsityövalineitä
NLCF r.y jäsen Nro: 477

03 Huhti 2022, 19:20

Massey-Nuffield kirjoitti:
25 Maalis 2022, 12:52
kari t kirjoitti:
24 Maalis 2022, 14:09
Joonas Potkonen kirjoitti:
24 Maalis 2022, 11:24
Facebook ryhmä voi hyvin.

Ketään ei ole estetty, sinne liittyvät näkevät keskustelut. Ryhmä päivitettiin suljetuksi ryhmäläisten ja uusien toimitsijoiden pyynnöstä.
Siis käsitinkö oikein, "uusien toimitsijoiden", elikkä, nykyisen hallituksenkin pyynöstä ?
Jamppi vastatkoon tähän.

Toivottavasti asia ei ole näin, mutta, jos asia on näin, sanonpa sitten hyvästit täälläkin.
Loppu kyselyihin vastaminen ja muukin kirjoittelu.
Ei "sota" yhtä miestä kaipaa.
Niin Rokallekin sanottiin
Oli talvi tai kesä on Nuffield voiman pesä
kari t
Vuoden 2012 Nuffisti
Viestit: 5067
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
NLCF r.y jäsen Nro: 19
Paikkakunta: Pattijoki

04 Huhti 2022, 07:53

sompio kirjoitti:
03 Huhti 2022, 16:56
Terve tuloa Joonas takaisin tänne saitille! Jospa täällä olisi nyt vapaampi kommentoida kun eräs "kaikentietäjä" pisti pillit pussiin. Tosiaankin toivottavasti änkyrän lupaus pitää!!
Itse olen häneltä saanut jopa poliisilla uhkailuja. Olettaisin, että tilanne forumilla alkaa palautua pikkuhiljaa normaaliin.
Hyvää keväänjatkoa kaikille suvaitseville Nuhvihenkilöille.
sompio kirjoitti:
25 Maalis 2022, 20:02
Tätäkään ryvöstä ei olisi päässyt syntymään jos eräs itseriittoinen herra olisi käynyt hammaslääkärissä paikkauttamassa ne kolot joihin eräät jäsenet, eritoten perustajajäsen ovat joutuneet.
Ei tule pitämään "änkyrän lupaus," jos ja kun sompio jatkaa jo aiemmilta vuosilta tutuksi tulleella tavalla suhtautua minuun. Aiemmin hän nimitteli minua jopa "jumalaksi". On totta, että olen ilmoittanut tuolloin sompiolle, ellei hän lopeta solvaamista, nimittelyä tällä foorumilla, niin menen tekemään rikosilmoituksen poliisilaitokselle.

Sompiolle ja muillekin tiedoksi: Herjaaminen, loukkaminen, solvaaminen, nimittely, ym. samankaltaiset kirjoittelut somessa on kiellettyä, voit hakea guuklesta noilla nimityksillä vastauksia, kaikki kuuluu rikslain perusteella rankaistaviin tapauksiin.

Joonaksen ja sompion vihanpito minua kohtaan on jatkunut 10-12 vuotta, jo tuolloin olin jättämässä kirjoittelun tällä foorumilla, olin poissa muutamia kuukausia. Jamppi edellisellä puheenjohtajakaudella sai houkuteltua minut takaisin, mutta nyt hänkin näyttää liittyvän samaan kööriin.
ps. Muutamia kirjoitusvirheitä korjailtu.
Viimeksi muokannut kari t, 05 Huhti 2022, 12:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938

Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Massey-Nuffield
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 876
Liittynyt: 23 Kesä 2018, 10:32
Konekalustoani: 2 rattoria ja niihin työkalut käsityövalineitä
NLCF r.y jäsen Nro: 477

04 Huhti 2022, 13:12

kari t kirjoitti:
04 Huhti 2022, 07:53
sompio kirjoitti:
03 Huhti 2022, 16:56
Terve tuloa Joonas takaisin tänne saitille! Jospa täällä olisi nyt vapaampi kommentoida kun eräs "kaikentietäjä" pisti pillit pussiin. Tosiaankin toivottavasti änkyrän lupaus pitää!!
Itse olen häneltä saanut jopa poliisilla uhkailuja. Olettaisin, että tilanne forumilla alkaa palautua pikkuhiljaa normaaliin.
Hyvää keväänjatkoa kaikille suvaitseville Nuhvihenkilöille.
sompio kirjoitti:
25 Maalis 2022, 20:02
Tätäkään ryvöstä ei olisi päässyt syntymään jos eräs itseriittoinen herra olisi käynyt hammaslääkärissä paikkauttamassa ne kolot joihin eräät jäsenet, eritoten perustajajäsen ovat joutuneet.
Ei tule pitämään "änkyrän lupaus," jos ja kun sompio jatkaa jo aiemmilta vuosilta tutuksi tulleella tavalla suhtautua minuun. Aiemmin hän nimitteli minua jopa "jumalakai". On totta, että olen ilmoittanut tuolloin sompiolle, ellei hän lopeta solvaamista, nimittelyä tällä foorumilla, niin menen tekemään rikosilmoituksen poliisilaitokselle.

Sompiolle ja muillekin tiedoksi: Herjaaminen, loukkaminen, solvaaminen, nimittely, ym. samankaltaiset kirjoittelut somessa on kiellettyä, voit hakea guuklesta noilla nimityksillä vastauksia, kaikki kuuluu rikslain perusteella rankaistaviin tapauksiin.

Joonaksen ja sompion vihanpito minua kohtaan on jatkunut 10-12 vuotta, jo tuolloin olin jättämässä kirjoittelun tällä foorumilla, olin poissa muutamia kuukausia. Jamppi edellisellä puheenjohtajakaudella sai houkuteltua minut takaisin, mutta nyt hänkin näyttää liityvän samaan kööriin.

Alkuperäiseen aiheeseen. Ajeltu on. Kaikki toimii. Kiitos vinkeistä
Marjakankaalta sain täytettä 10:iin:
Tähtipääruuveja sivupelteihin kun joskus maalari peitti. sain. Marjakankankaalta alkuperäiset sivurajoittimen sokat.
Mistä olette hommanneet / onko missään veromerkkiä lasin alle käsikaasun etupuolelle?
Oli talvi tai kesä on Nuffield voiman pesä
Vastaa Viestiin