10/60..termostaatti

Keskustelua Nuffield -traktoreista

Valvoja: automies560

Nelitahtari
Nuhvitietäjä
Viestit: 448
Liittynyt: 02 Elo 2021, 16:58
Konekalustoani: Nuffield Universal four 4DM

13 Helmi 2022, 18:42

-
Viimeksi muokannut Nelitahtari, 13 Helmi 2022, 20:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5181
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

13 Helmi 2022, 19:01

KariT kirjoitti.
Ei taida olla mitään mahdollisuuta saada tätä foorumia entisaikojen loistoon. Kyllä se vain niin on, että me muutamat vanhoolliseta saamme tyytyä tähän, mitä tämä nyt on.
Parhaani olen yrittänyt, ei tule apuja muilta hallituksen jäseniltäkään :twisted:
Se on tuo naamapuuki nuoremmille niin tärkeä.


Mitä vittua?? Jumalauta Kari sun kanssa, sinua hyysätään tässä foorumissa minkä ehditään ja tässä on kiitos. Minä julkaisen saman vastineen tänne mitä tuolla suljetulla osiollakin kun kyselit näistä foorumeista!

"Minä olen aina ajetellut että nämä kaksi foorumia tukee tosiaan eikä kilpaile keskenään.
Se että painopiste on siirtynyt tuonne facebookkiin johtuu varmaankin tästä nuoresta väestä joille tuo alusta on se kotoisempi, tällä foorumilla ehkä taas keskustellaan syvällisemmin koneista. Se että ryhmän facebookki kiellettäs ei varmaankaan toisi tänne mitään suurta ryntäystä vaan joko joku perustaisi uuden merkkiryhmän tai kirjottelijat siirtyisi muualle. Onhan siellä nytkin nuffi ja leukkuosamyyntiryhmä eikä meillä ole siihen mitään osaa eikä arpaa. Molemmille on aikansa, paikkansa ja käyttäjänsä, kilpailu foorumien herruudesta ampuu harrastusta omaan nilkkaan!!"

Jarmo Nieminen, Puheenjohtaja Nuffield - Leyland Club Finland ry
Mukana kuin peräpukama!
kari t
Vuoden 2012 Nuffisti
Viestit: 5081
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
NLCF r.y jäsen Nro: 19
Paikkakunta: Pattijoki

13 Helmi 2022, 19:48

jamppi kirjoitti:
13 Helmi 2022, 19:01
KariT kirjoitti.
Ei taida olla mitään mahdollisuuta saada tätä foorumia entisaikojen loistoon. Kyllä se vain niin on, että me muutamat vanhoolliseta saamme tyytyä tähän, mitä tämä nyt on.
Parhaani olen yrittänyt, ei tule apuja muilta hallituksen jäseniltäkään :twisted:
Se on tuo naamapuuki nuoremmille niin tärkeä.


Mitä vittua?? Jumalauta Kari sun kanssa, sinua hyysätään tässä foorumissa minkä ehditään ja tässä on kiitos. Minä julkaisen saman vastineen tänne mitä tuolla suljetulla osiollakin kun kyselit näistä foorumeista!

"Minä olen aina ajetellut että nämä kaksi foorumia tukee tosiaan eikä kilpaile keskenään.
Se että painopiste on siirtynyt tuonne facebookkiin johtuu varmaankin tästä nuoresta väestä joille tuo alusta on se kotoisempi, tällä foorumilla ehkä taas keskustellaan syvällisemmin koneista. Se että ryhmän facebookki kiellettäs ei varmaankaan toisi tänne mitään suurta ryntäystä vaan joko joku perustaisi uuden merkkiryhmän tai kirjottelijat siirtyisi muualle. Onhan siellä nytkin nuffi ja leukkuosamyyntiryhmä eikä meillä ole siihen mitään osaa eikä arpaa. Molemmille on aikansa, paikkansa ja käyttäjänsä, kilpailu foorumien herruudesta ampuu harrastusta omaan nilkkaan!!"

Jarmo Nieminen, Puheenjohtaja Nuffield - Leyland Club Finland ry
Olipa hyvä kun itse julkaisit tuon vastinee. Itsekin ajattelin että siirtäisin, mutta hyvä näin.

Totuus miksi kyselin hallituksen palstalla tämän foorumin kohtalosta.

Vaikka tätä foorumia on yritetty viimeaikona päivittää palvelemaan paremmin jäsenistöä ja tänne kirjautuneita, samanaikaisesti perustetaan taas uusi facobooki ryhmä. Minun mielestäni aiemmin ja nyt perustetut facebookiryhmät vie tältä perinteiseltä foorumilta käyttäjiä.
Tämän nyt perustetun faceboopiryhmän aiheet olisi sopinut tällekin foorumille niin kuin nenä päähän.
Hyyssätään, hyysätään, kerropas Jarmo miten.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938

Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
TwelveSpeed
Kylmäkoskelainen
Viestit: 96
Liittynyt: 10 Marras 2012, 16:58
Konekalustoani: 10/60
Paikkakunta: Oulu

14 Helmi 2022, 17:54

Saisi nyt etes joskus ennen kesää ne pari kpl Nuffield-lippiksiä jotka tilasin marraskuun 12. viime vuonna :P
Muuten menee ihan hyvin naamailukirjankin puolella. :lol:
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5181
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

14 Helmi 2022, 18:59

TwelveSpeed kirjoitti:
14 Helmi 2022, 17:54
Saisi nyt etes joskus ennen kesää ne pari kpl Nuffield-lippiksiä jotka tilasin marraskuun 12. viime vuonna :P
Muuten menee ihan hyvin naamailukirjankin puolella. :lol:
Minäpä kyselen lippisten perään.
Mukana kuin peräpukama!
Massey-Nuffield
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 876
Liittynyt: 23 Kesä 2018, 10:32
Konekalustoani: 2 rattoria ja niihin työkalut käsityövalineitä
NLCF r.y jäsen Nro: 477

22 Helmi 2022, 20:23

nuffield 342 kirjoitti:
05 Helmi 2022, 20:40
:D ... oikein... itse olen himpun vajaa 40, mutta ei vain jotenki kiinnosta nämä nyky "kötinät"...🙄.. koneetki kivempia ollu aikoinaan..., pikkuhiljaa olen osia metsästäny tuohon 342 seen...Muistan jotenki, ku pikkupentuna rikoin siitä öp mittarin(Tomey birmingham) ja kiekko mittarin....Oli tuolloin vähän "hylätty" tilassa. Kylläpä ei niitä taida löytyä...Tarkoitus olisi entisöidä se niin pitkälle, ku mahdollista...
Joskus täällä ja brittien foorumilla vm-60.
60 - 60 luvun😀😀 kapineet kiinnostaa (oon kyl fbssaki) Niin kierroslukumittarin, vaijerin ja kulmavaihteen saat Hahton Maurilta Oulusta tai Marjakankaalta (yht tiedot alla)
Originaali öp on haasteellisempi. Maurilla purkukoneessa vois olla.
Vanhat koneet ostoilmoitus?
Oli talvi tai kesä on Nuffield voiman pesä
Massey-Nuffield
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 876
Liittynyt: 23 Kesä 2018, 10:32
Konekalustoani: 2 rattoria ja niihin työkalut käsityövalineitä
NLCF r.y jäsen Nro: 477

22 Helmi 2022, 20:41

kari t kirjoitti:
13 Helmi 2022, 19:48
jamppi kirjoitti:
13 Helmi 2022, 19:01
KariT kirjoitti.
Ei taida olla mitään mahdollisuuta saada tätä foorumia entisaikojen loistoon. Kyllä se vain niin on, että me muutamat vanhoolliseta saamme tyytyä tähän, mitä tämä nyt on.
Parhaani olen yrittänyt, ei tule apuja muilta hallituksen jäseniltäkään :twisted:
Se on tuo naamapuuki nuoremmille niin tärkeä.


Mitä vittua?? Jumalauta Kari sun kanssa, sinua hyysätään tässä foorumissa minkä ehditään ja tässä on kiitos. Minä julkaisen saman vastineen tänne mitä tuolla suljetulla osiollakin kun kyselit näistä foorumeista!

"Minä olen aina ajetellut että nämä kaksi foorumia tukee tosiaan eikä kilpaile keskenään.
Se että painopiste on siirtynyt tuonne facebookkiin johtuu varmaankin tästä nuoresta väestä joille tuo alusta on se kotoisempi, tällä foorumilla ehkä taas keskustellaan syvällisemmin koneista. Se että ryhmän facebookki kiellettäs ei varmaankaan toisi tänne mitään suurta ryntäystä vaan joko joku perustaisi uuden merkkiryhmän tai kirjottelijat siirtyisi muualle. Onhan siellä nytkin nuffi ja leukkuosamyyntiryhmä eikä meillä ole siihen mitään osaa eikä arpaa. Molemmille on aikansa, paikkansa ja käyttäjänsä, kilpailu foorumien herruudesta ampuu harrastusta omaan nilkkaan!!"

Jarmo Nieminen, Puheenjohtaja Nuffield - Leyland Club Finland ry
Olipa hyvä kun itse julkaisit tuon vastinee. Itsekin ajattelin että siirtäisin, mutta hyvä näin.

Totuus miksi kyselin hallituksen palstalla tämän foorumin kohtalosta.

Vaikka tätä foorumia on yritetty viimeaikona päivittää palvelemaan paremmin jäsenistöä ja tänne kirjautuneita, samanaikaisesti perustetaan taas uusi facobooki ryhmä. Minun mielestäni aiemmin ja nyt perustetut facebookiryhmät vie tältä perinteiseltä foorumilta käyttäjiä.
Tämän nyt perustetun faceboopiryhmän aiheet olisi sopinut tällekin foorumille niin kuin nenä päähän.
Hyyssätään, hyysätään, kerropas Jarmo miten.
Kannan sen verta tähän. Tänne uudistuksen yhteydessä voisi laittaa hyvin ko osion. OIlen kyllä silloin tällöin Nuffi osastoon laittanut vaikka vähemmänkin. Jopa omista.
Oli talvi tai kesä on Nuffield voiman pesä
nuffield 342
Nuhvitietäjä
Viestit: 318
Liittynyt: 08 Huhti 2007, 19:29

19 Maalis 2022, 18:28

... Miten on porukkaa mietityttäny maailman tilanne tässä?... itellä taitaa mennä jo vähä yli, ku tuntuu että ei huvita laitella mitään vehkeitä... pommittaa joku P******i kuitennii...🙄
kari t
Vuoden 2012 Nuffisti
Viestit: 5081
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
NLCF r.y jäsen Nro: 19
Paikkakunta: Pattijoki

20 Maalis 2022, 12:18

nuffield 342 kirjoitti:
19 Maalis 2022, 18:28
... Miten on porukkaa mietityttäny maailman tilanne tässä?... itellä taitaa mennä jo vähä yli, ku tuntuu että ei huvita laitella mitään vehkeitä... pommittaa joku P******i kuitennii...🙄
Ajattele posittivisesti, nuhvin rappaaminen on parasta terapiaa, siinä unehtuu kaikki muutkin murheet.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938

Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
nuffield 342
Nuhvitietäjä
Viestit: 318
Liittynyt: 08 Huhti 2007, 19:29

21 Maalis 2022, 18:32

No... sanosko aika hankaliin tilanteisiin toimii, mutta jotenki se vain mietityttää... niinkö joutu tässä näkemään kolmannen maailmansodan..
Vastaa Viestiin