Nuffi universal four kampiakselin stefa
Valvoja: automies560
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5067
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Olen yhteen fouriin vaihtanut ilman jäähdyttäjän irroitusta. Pitää olla 38 mm hylsy jolla saat mutterin irti. Vaihde päälle, käsijarru päälle, löysää mutteria sen verran että lähtee käsin pyörittämällä irti, kytkin poljin pohjaa, varmistaa päittäislaakerien paikoillaanpysymisen. Siivapyörän irroituksessa syytä varoa siivapyörän ja jakopään kopan rikkountumista. Tuossa minun tapauksessa siivapyörä lähti kohtuudella pois akselilta.
Helpoimmalla pääsee kun ottaa keulamaskin / jäähdyttäjän yhtenä kappaleena pois.
https://karit1.kuvat.fi/kuvat/Nuhvin+va ... a_edit.jpg
Osa no 23 irroitus.
Räjäytyskuva fourin sisähiluista.
https://karit1.kuvat.fi/kuvat/Nuhvin+va ... 7)0001.PDF
Jos osa no 18 holkissa on syvä stefan aiheuttamat urat, käytä holkki sorvissa ja valitset sopivat stefat.
Pienenä vinkkinä, mene tuonne projektiosioon ja teet oman topiikin, tulee kaikki kysymyksetja vastaukset saman topikin alle.
Turpotuksesta minä en kerro mitään.
Helpoimmalla pääsee kun ottaa keulamaskin / jäähdyttäjän yhtenä kappaleena pois.
https://karit1.kuvat.fi/kuvat/Nuhvin+va ... a_edit.jpg
Osa no 23 irroitus.
Räjäytyskuva fourin sisähiluista.
https://karit1.kuvat.fi/kuvat/Nuhvin+va ... 7)0001.PDF
Jos osa no 18 holkissa on syvä stefan aiheuttamat urat, käytä holkki sorvissa ja valitset sopivat stefat.
Pienenä vinkkinä, mene tuonne projektiosioon ja teet oman topiikin, tulee kaikki kysymyksetja vastaukset saman topikin alle.
Turpotuksesta minä en kerro mitään.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !