Vaihdoin ilman keulan purkua (voi olla nopiampi) Ajattelin, että vähempi purkaminen on aikavampi, mutta säästää maalipintoja.
Siiva vaati sorkkarautaa, ei ole ennen ollut noin tiukka. Hiontaa ja öljyä, niin meni hyvin takas. Prikka ja putken pätkä, niin mutterilla käsin kiertäen menee nätisti uusi suouoraan.kopistelematta.
Vanha reijästä teroitetulla kepillä irti reunoista ja sitten meisselillä vanha pois. Ei raappiintunut akselipinnat ym.
Ensimmäinen Nuffiin
Kampiakselin stefa
Valvoja: automies560
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 876
- Liittynyt: 23 Kesä 2018, 10:32
- Konekalustoani: 2 rattoria ja niihin työkalut käsityövalineitä
- NLCF r.y jäsen Nro: 477