342:n vesipumppuremppaa
Valvoja: automies560
Ilman termaria paistomittarin mukaan lämmöt nousee sirkkeliä pyörittäessä max 35°. Maalaisjärki sanoo, että liian kylmänä käy. Mikä neuvoksi? Alemman lämpötilan termari? Poraa muutaman reijän tuohon nykyisen termarin kantaan? Manuaalinen venttiili jäähdyttimeen?
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5082
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Mikäkö neuvoksi Itse tekisin perusteelisen koneen puhdistuksen, putket pois paikoiltaan ja ruostetöhnät pois lokista. Lokeista, joista minä ole putket irroittanu on jopa viiden sentin ruostetöhnä kerros lokin alaosassa, eikä sitä saa pois jäähdytysnesteen poistoreijästä. Aika iso operaatiohan tuo on mutta kannatanee tehdä pitemmän päälle ajateltuna.AapoV kirjoitti: ↑23 Maalis 2019, 22:03 Ilman termaria paistomittarin mukaan lämmöt nousee sirkkeliä pyörittäessä max 35°. Maalaisjärki sanoo, että liian kylmänä käy. Mikä neuvoksi? Alemman lämpötilan termari? Poraa muutaman reijän tuohon nykyisen termarin kantaan? Manuaalinen venttiili jäähdyttimeen?
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 877
- Liittynyt: 23 Kesä 2018, 10:32
- Konekalustoani: 2 rattoria ja niihin työkalut käsityövalineitä
- NLCF r.y jäsen Nro: 477
Kaveri laittoi 2 tiskiainetablettia, ajoi parina päivänä, tyhjensi järjestelmän ja täytti puhtaalla nesteellä. Tuli melkoista moskaa.
Raskaan kaluston huoltomiehenä, jotain käytännön tietoa on.
Raskaan kaluston huoltomiehenä, jotain käytännön tietoa on.
Oli talvi tai kesä on Nuffield voiman pesä