Sivu 2/6

Re: 342 käynnistyvyys

Lähetetty: 15 Loka 2018, 15:22
Kirjoittaja Pate64
En tiedä tuleeko yv perille kun se jää roikkumaan lähtevät kansioon. Puhelimella / tekstarilla saa kiinni O5OO736379

Re: 342 käynnistyvyys

Lähetetty: 15 Loka 2018, 18:02
Kirjoittaja jusape
Mulle ei tuu sähköpostiin ilmoitusta, olen ruksinut sellaiset pois päältä. Päivittäin täällä foorumilla kuitenkin käyn, ainakin kertaalleen, monasti kertoja on 2-4kpl ......

Re: 342 käynnistyvyys

Lähetetty: 21 Loka 2018, 18:38
Kirjoittaja Pate64
Noniin, nyt on suutinkärjet vaihdettu. Käyntiinlähtö vaan on vieläkin nihkeämpää. Toivottavasti paranee ajan myötä,

Re: 342 käynnistyvyys

Lähetetty: 21 Loka 2018, 19:30
Kirjoittaja jamppi
Aika harvoin se käynnistyvyys on suuttimista kiinnin jos käynti on edes kohtalainen.
Lämpö sieltä on hukassa startatessa...

Re: 342 käynnistyvyys

Lähetetty: 21 Loka 2018, 20:51
Kirjoittaja Pate64
Olen tässä kuunnellu käynnistyksiä youtubesta. Taitaa olla aika ottaa startti käsittelyyn, sillä aika laiskalta vaikuttaa omassa toi starttaaminen.

Re: 342 käynnistyvyys, starttivika

Lähetetty: 10 Joulu 2018, 10:58
Kirjoittaja Pate64
Noniin. Startti on paloina pöydällä. Molempien päätyjen puslat valmiit, sisäpää akselista koneistuskunnossa, 1 hiilen jousi poikki ja hiilipurua runsaasti. Hiilipitimien välissä yks ylimääräinen varttituuman pultti, mistä lie sinne päässytkin... Onko järkevää yrittää elvyttää alkuperäistä starttia vai ostaa sovinnolla tarvikee? Osiin ja koneistuksiin uppoaa varmaan aika helposti se IKH/Farmilaite tarvikkeen 200€ hinta. Mikä startti on paras vaihtoehto harrastevehkeeseen, jota ei käynnistetä edes joka viikko?

Re: 342 käynnistyvyys

Lähetetty: 10 Joulu 2018, 11:04
Kirjoittaja Pate64
Saako tämän sopimaan vai onko -70 lähtien starteissa jotain mekaanisia eroja? https://www.kiertokanki.com/verkkokaupp ... anguage=fi

Re: 342 käynnistyvyys

Lähetetty: 11 Joulu 2018, 20:59
Kirjoittaja Pate64
Kiillotin akselin pään ja työntömitalla katsoen paksuus on noin 13,8mm. Päätin että on riittävän lähellä sitä 14 milliä. Huomenna hakemaan hiili- ja puslasarja, jos vaan Turun konekeskuksessa on hyllyssä. Jos ei niin sitte tilataan. Ankkuri mahtui nippa-nappa itäsaksalaiseen pienoissorviini niin sain kollektorin pyyhkäistyä suoraksi. Triumphin hiilen jousi osoittautui reilusti kapeammaksi, joten jousia joutuu vielä haeskelemaan.

Re: 342 käynnistyvyys

Lähetetty: 11 Joulu 2018, 22:48
Kirjoittaja jusape
Se on ilmeisemmin sellainen Luukaksen spiraalijousi ? Mul vois olla ehkä , eräästä sinisen startista, vietereitä. Mut sopivuus nyt tälkeen vertaamatta on epävarma, 460 startti on myös pöydällä osina, niin saan verrattua kyllä onko sinne päinkään....

Re: 342 käynnistyvyys

Lähetetty: 12 Joulu 2018, 19:33
Kirjoittaja Pate64
Ehdin jo tilata Marjakankaalta. Kuvan mukaan olis juur oikee. Tilasin kaikki 4 saman tein.

Re: 342 käynnistyvyys

Lähetetty: 12 Joulu 2018, 19:33
Kirjoittaja Pate64
Ehdin jo tilata Marjakankaalta. Kuvan mukaan olis juur oikee. Tilasin kaikki 4 saman tein.

Re: 342 käynnistyvyys

Lähetetty: 12 Joulu 2018, 20:58
Kirjoittaja jusape
No, vertailin päivällä romustartin vietereitä 460 koneen alkuperäisiin, ja samoja ovatten.....

Re: 342 käynnistyvyys

Lähetetty: 20 Joulu 2018, 10:19
Kirjoittaja Pate64
Noniin, starttiremontti tehty. Startatessa pitää pakokanavasta terävän suhahduksen kerran kierroksella. Sekö on pakoventtiili palanut? Hiukan epäilyttäs kun syksyllä säätelin venttiileitä niin ykkösen pako kantoi.

Re: 342 käynnistyvyys

Lähetetty: 20 Joulu 2018, 17:47
Kirjoittaja jusape
Todennäköisesti, tai sit on seetipinnat rupiset, jos on sattunut vaikka vähän vettä joskus olemaan venttiilin päällä

Re: 342 käynnistyvyys

Lähetetty: 20 Joulu 2018, 19:20
Kirjoittaja nuhvi63
Tunnissa tai parissa on kansi ylhäällä, sieltähän se selviää :shock:
Jos tekee pikkubudjetti rempan, selviää satasella 8)
Tiivistesatsi 52e,pakovenat 14e kipale
https://www.konekorjaamo.fi/traktorit/t ... t.html?p=1