342 käynnistyvyys
Valvoja: automies560
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Kas, toi oli mennyt itteltä ohitse, tuo viesti. 460 turbonuffin koneen kun tein, sitä kyllä sai siivikosta pyöritettyä, mut toisella kädellä piti tuilettimen/laturin remmiä sormin kireämmälle painattaa ja väsyttämällä pyöräyttää puristuksen yli, tyyliin kaks senttiä eteen, paine lykkää sentin takaisin, 10-15sek taukoa ja uutta yritystä. Yhden puristuksen ylitys vaati reippaan puol minuuttia, saada seuraavalle....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3967
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
Juu ei pitäisi helposti pyöriä kyllä.
Hitto kun olis ollu helppo käyttää männät ulkona kun sulla oli kansi auki
Uudet männänrenkaat vois riittää hyvin remontiksi harrastekäytössä.
No, eihän se kannentiiviste kallis ole...
Hitto kun olis ollu helppo käyttää männät ulkona kun sulla oli kansi auki
Uudet männänrenkaat vois riittää hyvin remontiksi harrastekäytössä.
No, eihän se kannentiiviste kallis ole...
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5082
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Minun koneissa saa aika tiukasti vääntää kampiakselin päässä olevasta muterista pitkällä 3/4" räikällä jotta saa koneen pyöräytettyä puristusten yli, jokunen kerta on tämäkin todettu.
No, minullahan on kuulemani mukaan tapana tehdä koneremontit liian hyvin
No, minullahan on kuulemani mukaan tapana tehdä koneremontit liian hyvin
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !