Koneet vie osansa, eipä sitä nykyään enää ilman maata muokkailla..
Ja mukavuus on menny uudelle tasolle (niin hinnatkin) pikkuvaltterin mainos, kuormaajalla 55.000e
alv 0... Saa siinä raapia taskut nurin moneen kertaan..
Mutta nuffiin...ny ne merkit on jo matkahuollos ja huomenna tukka suorana hakemaan.
Nuffield 10/42
Valvoja: automies560
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 290
- Liittynyt: 14 Loka 2013, 19:13
- Konekalustoani: 4/60-Ukko-Mestari 64 10/42 66 MF 165 DEUTZ 6-koneella VALTRA
- Paikkakunta: Keski-suomen akseli
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 290
- Liittynyt: 14 Loka 2013, 19:13
- Konekalustoani: 4/60-Ukko-Mestari 64 10/42 66 MF 165 DEUTZ 6-koneella VALTRA
- Paikkakunta: Keski-suomen akseli
Hyvin passasi uudet merkit paikalleen.
Sadepäivänä taas fiksaus eteni, yritin kuvaakin...eihän se onnistunut
Sadepäivänä taas fiksaus eteni, yritin kuvaakin...eihän se onnistunut
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1512
- Liittynyt: 12 Elo 2012, 12:20
Helpoiten taitaa saada http://www.aijaa.com" onclick="window.open(this.href);return false; -> Valitse lähettävä kuva tietokoneelta-> paina lähetä. Nyt näkyy vaihtoehdot miten jakaa kuva. Itse suosin kohtaa jossa lukee perässä että pieni kuva.
Hiiri siihen kenttään missä lukee [URL=http://aijaa.com jne... Mustataan tämä teksti hiirellä, painetaan oikea korva alas ja kopioi siitä vaihtoehdosta.
Sitten takaisin tänne, ja painetaan tähän kirjoitettassa taas hiiren oikeaa, sieltä kohta "liitä"
Hiiri siihen kenttään missä lukee [URL=http://aijaa.com jne... Mustataan tämä teksti hiirellä, painetaan oikea korva alas ja kopioi siitä vaihtoehdosta.
Sitten takaisin tänne, ja painetaan tähän kirjoitettassa taas hiiren oikeaa, sieltä kohta "liitä"
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 290
- Liittynyt: 14 Loka 2013, 19:13
- Konekalustoani: 4/60-Ukko-Mestari 64 10/42 66 MF 165 DEUTZ 6-koneella VALTRA
- Paikkakunta: Keski-suomen akseli
Enää ei puuttuis nuffista ku astinlaudat, oikein muista kummoset ne rappuset siinä on ollu?
Jostain lattaraudasta, vai mistä ne pitäis taivutella/takoa?
Kuuluisi tän syksyn ohjelman, että tulis vähä parempi kiivetä ratin ääreen.
Jostain lattaraudasta, vai mistä ne pitäis taivutella/takoa?
Kuuluisi tän syksyn ohjelman, että tulis vähä parempi kiivetä ratin ääreen.
Tuommoisia olen väännellyt mallin mukaan.
Laitetaan vain penkiltä katsottuna oik. puolen.Toisella puolen siivapyörä.
Pientä pätkimistä, kuumennusta, hitsausta, porausta...avot. Se on siinä.
One thistle, maybe two among the roses.
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 290
- Liittynyt: 14 Loka 2013, 19:13
- Konekalustoani: 4/60-Ukko-Mestari 64 10/42 66 MF 165 DEUTZ 6-koneella VALTRA
- Paikkakunta: Keski-suomen akseli
Tuos mun nuffis ei oo sitä siivapyörää...joten ajattelin laitella molemmin puolin.
Meinasin tehhä rihlalevystä sen astinosan, ei klipsaha sapas niin herkästi.
Vai mitä mieltä, tarviiko se nyt ihan justiin olla samanlainen ku uuressa?
Rautaa näyttäis olevan kotosalla, reikiäkin niihin saan ja mutkalle...
Seuraava sadepäivä ja jotain värkkään.
Meinasin tehhä rihlalevystä sen astinosan, ei klipsaha sapas niin herkästi.
Vai mitä mieltä, tarviiko se nyt ihan justiin olla samanlainen ku uuressa?
Rautaa näyttäis olevan kotosalla, reikiäkin niihin saan ja mutkalle...
Seuraava sadepäivä ja jotain värkkään.
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
50v nuffilla kirjoitti:Tuos mun nuffis ei oo sitä siivapyörää...joten ajattelin laitella molemmin puolin.
Meinasin tehhä rihlalevystä sen astinosan, ei klipsaha sapas niin herkästi.
Vai mitä mieltä, tarviiko se nyt ihan justiin olla samanlainen ku uuressa?
Rautaa näyttäis olevan kotosalla, reikiäkin niihin saan ja mutkalle...
Seuraava sadepäivä ja jotain värkkään.
Jokainen tekee omallaan mitä tykkää, mitäs me ollaan arvostelemaan muiden tekosia!
Mukana kuin peräpukama!
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 290
- Liittynyt: 14 Loka 2013, 19:13
- Konekalustoani: 4/60-Ukko-Mestari 64 10/42 66 MF 165 DEUTZ 6-koneella VALTRA
- Paikkakunta: Keski-suomen akseli
Tein tänään nuffiin syys/kausi/talvihuoltoa.
Moottoriin uudet öljyt, 15w40 Delvagin taas laitoin, vaikka tunteja ei edellisestä vaihdosta vielä edes sataa ollu tullu. Peräöljyt on hyvät, puhtaat, kirkkaat. Pa sudatin ja sakat ja vesi pois. Nipat rasvasin.
Ja kun näin lämmin ja komea marras keli, niin pitihän sitä ajella huollon jälkeen.
Hyvin on kunto pysyny, tai jopa kohentunut nuffissa taas vuoden mittaan.
Ja ajon jälkeen tietysti kiiruusti takas talliin.
Moottoriin uudet öljyt, 15w40 Delvagin taas laitoin, vaikka tunteja ei edellisestä vaihdosta vielä edes sataa ollu tullu. Peräöljyt on hyvät, puhtaat, kirkkaat. Pa sudatin ja sakat ja vesi pois. Nipat rasvasin.
Ja kun näin lämmin ja komea marras keli, niin pitihän sitä ajella huollon jälkeen.
Hyvin on kunto pysyny, tai jopa kohentunut nuffissa taas vuoden mittaan.
Ja ajon jälkeen tietysti kiiruusti takas talliin.