Englannin nuffield kerho
Valvoja: automies560
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Hieno on, kyllä täytyy sanoa Ihan kateeksi käy tuo määrä kunnostettuja nuffieldeja, olivat komeita!
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
Huomasitteko news sivun alareunasta BRAY 10/60 hinta,kun se oli myyty irlantilaiselle keräilijälle....16.100£ .....
eikä siis kuvan nuffi...ihmekös ne niitä neli ja viisi tonni foortteja kuskaa
Englantiin...Siellä on muutenkin vanhojen traktoreiden hinnat "pilvissä".
Jossain näin 35 fergun hintana kahdeksan tuhatta puntaa
eikä siis kuvan nuffi...ihmekös ne niitä neli ja viisi tonni foortteja kuskaa
Englantiin...Siellä on muutenkin vanhojen traktoreiden hinnat "pilvissä".
Jossain näin 35 fergun hintana kahdeksan tuhatta puntaa
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Älä vain edes suunnittele vaihtavasi Bray:ta valuutaksinuffiko kirjoitti:Huomasitteko news sivun alareunasta BRAY 10/60 hinta,kun se oli myyty irlantilaiselle keräilijälle....16.100£ .....
eikä siis kuvan nuffi...ihmekös ne niitä neli ja viisi tonni foortteja kuskaa
Englantiin...Siellä on muutenkin vanhojen traktoreiden hinnat "pilvissä".
Jossain näin 35 fergun hintana kahdeksan tuhatta puntaa
Me ostetaan se sulta porukalla pois, kunhan sitä ei vain palauteta takaisin englantiin
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Nyt kyllä vedätät nenästänuffiko kirjoitti:No voihan sentään,minä jo kyselin kontti ja tullimaksuja Lontoon suuntaan
Vai ihanko tosissasi
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1126
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 18:57
- Konekalustoani: Leyland 270 Kartano '73, 472QMS '79. Nuffield 4DM Universal Four '60.
- NLCF r.y jäsen Nro: 023
- Paikkakunta: Pohojos-Pohojanmaa
Ihan asialliset sivut kyhänneet juu Erityisesti osiot History ja Specifications mielenkiintoisia.
[quote="jamppi"]Nuhvi on jokamiehellä mutta tosimies ajaa Leukulla [/quote]
leukku lippiksiä sais vitosella ja näkyy universal mukejakin olevan sekä avaimen periä ....mutta asiaan,itse kerhoa vetää vanhempi nainen,about 70 vuotta.Lehdessä on kymmenisen sivua(noin) ja niistä pari sivua kuvia kerholaisilta,pari sivua tekniikka kysymyksiä,pari sivua mainoksia....ja kerholaisten kuulumisia.Osto ja myynti hilua vähän myös.Jäsenistä löytyy pari suomalaista...
Marshall traktoreista näkyy olevan juttua enempi,samoin enkuissa keräävät paljon mini BMC:tä ja 154 leukkuja.Niihin sais osiakin tullen mennen...
Masterihan vois laittaa sujuvalla lontoon murteella mainoksen suomalaisista sivuista näille engelsmanneille....oisvat katteellisia
Marshall traktoreista näkyy olevan juttua enempi,samoin enkuissa keräävät paljon mini BMC:tä ja 154 leukkuja.Niihin sais osiakin tullen mennen...
Masterihan vois laittaa sujuvalla lontoon murteella mainoksen suomalaisista sivuista näille engelsmanneille....oisvat katteellisia
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Pitäisikös meidän saada sellainen "lehti"?
Kuka alkaa suunnittelemaan, ja toteuttamaan
Kuka alkaa suunnittelemaan, ja toteuttamaan
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
En kyllä lähtis lehtihommiin...voi käydä hyvinkin pienellä porukalla raskaaksi toimittajalle ja saattaa materiaalikin jossain vaiheessa loppua.
Ei nuffi historiasta ja "meidän" kuvista montaa lehteä pykää.Sitten vielä toteutus,paino,jakelu ym...
Nostan hattua jos jollain on aikaa ja halua siihen,mut kyllä nämä nettisivut
palvelee harrastajia yhtälailla ellei paremminkin,kuin pari kertaa(kenties) ilmestyvä lehti.Ja kysymyksiin ja ongelmiin tulee apua nopiasti.
Ei nuffi historiasta ja "meidän" kuvista montaa lehteä pykää.Sitten vielä toteutus,paino,jakelu ym...
Nostan hattua jos jollain on aikaa ja halua siihen,mut kyllä nämä nettisivut
palvelee harrastajia yhtälailla ellei paremminkin,kuin pari kertaa(kenties) ilmestyvä lehti.Ja kysymyksiin ja ongelmiin tulee apua nopiasti.
- UniversalDM4
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 906
- Liittynyt: 26 Maalis 2007, 17:00
Hienot sivut on Englannin pojilla, mutta miksi ihmeessä teknisiin tietoihin on jäänyt/tullut virheitä Esimerkiksi moottoritehot Universal DM4 56hv ja uudemmassa mallissa Universal 4DM 53hv! Lisäksi väittää taulukko, että Universal 4DM:ssä olisi jo ollut 3,8-litrainen moottori