Mikähän helvetti tuli 3 nuhviin nyt?
Yritin käynnistää mutta ei millään lähde, just ja just käynnistyi oikein vaivalloisesti ja sammui heti.
Sitten aikani tutkittuani huomasin että pumpun ajotus on päin helvettiä.
Eikä siinä vielä kaikki, ajoitustapa ei pystykkään säätämään kohalleen kun se akseli soutaa (välillä liikahtaa eteenpäin ja sitten toisella kohtaa pysähtyy liike kokonaan)
Sottailin itekseni että eikös siinä ketjupyörässä ole pitkät reijät että jos vaikka olisi net pultit pääseet löyhtymään jotenkin.
Sanokaas viisaat mielipiteenne...
3 nuhvin ajoitus.......
Valvoja: automies560
Joo vika löytyi ja on korjattu...
syöttöpumpun kytkimen pultti oli vissiin löyhtynyt ja syntynyt löysä oli syönyt kiilauran käyttöakselilta väljäksi.... vasaralla tyssäsin kiilauran tiukaksi ja eikun palikat kasaan... No tällä kertaa tehtiin tälläinen pikakorjaus vaikka olisi ollut aitan hyllyllä uusi osakin, sillä sen verran kehtuuttaa ruveta koko etupäätä purkamaan jumalattomasa lumisateessa ulkosalla
syöttöpumpun kytkimen pultti oli vissiin löyhtynyt ja syntynyt löysä oli syönyt kiilauran käyttöakselilta väljäksi.... vasaralla tyssäsin kiilauran tiukaksi ja eikun palikat kasaan... No tällä kertaa tehtiin tälläinen pikakorjaus vaikka olisi ollut aitan hyllyllä uusi osakin, sillä sen verran kehtuuttaa ruveta koko etupäätä purkamaan jumalattomasa lumisateessa ulkosalla
Nuffi= King of the road
Jos kiilaura on menny poskelleen, niin kiristyspultissa on löysää. Pumpun puoli on kartio, mutta jakopään on vaan kiilan ja pultin varassa. Voipi olla myös pumpussa vikaa=öljy loppu, kiinnileikkautumaa. Mulla majurin koneesta kerran löi pumppu jotenkin jumiin, ei leikannut ja fiiberilevy tuhannen palasiksi. Tietenkin oltiin keskellä merta, lähin saari 15km päässä. Onneksi oli mukana työkaluja. Tein väliaikaisen levyn filmivaneerista, hyvin pelasi.