Kylmäkosken kertojasta Raahelaiseen kertojaan
Valvoja: automies560
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
jos kiinostaa tieto rattaan valamistajasta niin kempeleellä yks pelle tekkee työkseen erilaisii rattaeta ja hintakii vähärahasesta kohillaan
aja millä ajat mutta majorilla loput
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5082
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Kyllä kiinostaa Laita kempeleläisen rattaitten valmistajan yhteystiedot, joko yv:nä, taikka julkisesti.ahven kirjoitti:jos kiinostaa tieto rattaan valamistajasta niin kempeleellä yks pelle tekkee työkseen erilaisii rattaeta ja hintakii vähärahasesta kohillaan
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5082
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Uskokaa tai elkää Erittäin hyvällä mallilla kuorien valmistus, ensimmäiset kuoret valettu, loput kuorien osat valmistunee tulevalla viikolla
http://karit1.kuvat.fi/kuvat/KKK+Uustuo ... to+002.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Aiemmin kerroin että koneistuskin tapahtuisi samassa paikassa, tämä oli niin sanotusti toisen kertomaa, mutta jo pari viikoa sitten kun Sepon kanssa keskusteltiin nokatusten, niin tuli selväksi että koneistus täytyy suorittaa muualla. Kunhan saan kuoret, niin käyn kurssikeskuksesta ja ammattikoululta kyselemässä koneistusta.
Hammasrattaitten valmistajia on tällä hetkellä tiedossa neljä eri tekijää, joista kaksi löytyy Raahen kaupungin alueelta. Hammasrattaista on osa Nivalassa, sieltä saatanee tarjous tulevalla viikolla, näiltä toisilta sitten kunhan hammasrattaat palaavat Pattijoelle.
http://karit1.kuvat.fi/kuvat/KKK+Uustuo ... to+002.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Aiemmin kerroin että koneistuskin tapahtuisi samassa paikassa, tämä oli niin sanotusti toisen kertomaa, mutta jo pari viikoa sitten kun Sepon kanssa keskusteltiin nokatusten, niin tuli selväksi että koneistus täytyy suorittaa muualla. Kunhan saan kuoret, niin käyn kurssikeskuksesta ja ammattikoululta kyselemässä koneistusta.
Hammasrattaitten valmistajia on tällä hetkellä tiedossa neljä eri tekijää, joista kaksi löytyy Raahen kaupungin alueelta. Hammasrattaista on osa Nivalassa, sieltä saatanee tarjous tulevalla viikolla, näiltä toisilta sitten kunhan hammasrattaat palaavat Pattijoelle.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
karilla se tuo asenne on kohillaan ja muilla se mänöö vähän niin kuin puhumisen puolelle
aja millä ajat mutta majorilla loput
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Se kun monilla työt haittaapi näitä harrastuksia, joille koettaa ettiä aikaa minkä pystyy. Hutvettamaan foorumilla kerkeää pienessä välissä ainaahven kirjoitti:karilla se tuo asenne on kohillaan ja muilla se mänöö vähän niin kuin puhumisen puolelle
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
Nuffield-Leyland club Finland ry asetti erääksi toiminnan tavoitteekseen varaosahuollon saatavuuden turvaamisen, niin myös uustuotanto-osien kohdalla. Lyhyessä ajassa merkkikerho on nostanut toimintansa sille kuuluvalle tasolle, niin myös järjestöpuolella. Yhtään en väheksy käytyjä keskusteluja ja sitä mielipiteitten kirjoa jota on matkalla nähty. Hienoa on todeta se innostus ja tarmo joka aina jossakin muodossa ja jollakin suunnalla elää. Arvostan todella paljon niitä henkilöitä jotka jaksavat toimia ja puurtaa näiden asioiden eteenpäin viemiseksi.
Kahta en vaihtais, toinen on. ...
ja vielä kolmannen polven poikamies
ja vielä kolmannen polven poikamies
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5082
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Kiitoksia Tammi kommentistasi, arvostan mielipiteesi tosi korkealle.
Viimeksi muokannut kari t, 01 Syys 2012, 22:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
Kyllähän tuo kertojan lootalle pahasti näyttää jo, innolla odotetaan jatkoa projektille! Suuri hatun nosto ja kumarrus tästä Karin suunnille
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3967
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
Jumaliste työ ootte kovia äijiä touhuumaan!!!
Tuosta eteenpäinhän se on sitten raakaa koneistusta,hattua täytyy nostaa.
Tuosta eteenpäinhän se on sitten raakaa koneistusta,hattua täytyy nostaa.
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5082
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Pitkästä aikaa tämäkin projekti nytkähti taas eteenpäin, kaikesta tapahtuneesta huolimatta, annettiin tänään lupa koneistajalle että tekee ainakin kaksi kappaletta valmiiksi, elikkä minulle ja mallikappaleen omistajalle.
Hintaa ei vielä osannut tarkemmin sanoa, mutta arveli ettei alle tonnin jää, siis kaikki koneistukset ja hiluvitkuttimet jotka kuuluu kertojaan, laakereitten hinta lisättynä, tähän kun lisätään sitten se, mitä minä henkilökohtaisesti olen projektiin tähän mennessä sioittanut, lähemmäs tuhat euroa, sillä olen lunastanut valmistajan toivomuksen mukaan, omaksi, valumallin / keernalaatikon, tämä omistusoikeus on sellainen asia, että tästä ei sitten keskustella.
Mikäli joku rupeaa vaatimaan että valumalli / kaarnalaatikko pitäis luovuttaa NLCF ry:n omistukseen, niin siinä vaihessa valumalli ja kaarnalaatikko siirtyy valmistajan omistukseen.
Pieni harppauksi edetään, mutta eiköhän jo keväällä mene vaihtoon tuon nelivedon kylmäkoskelainen ja tilalle laitetaa raahelainen kertoja
Hintaa ei vielä osannut tarkemmin sanoa, mutta arveli ettei alle tonnin jää, siis kaikki koneistukset ja hiluvitkuttimet jotka kuuluu kertojaan, laakereitten hinta lisättynä, tähän kun lisätään sitten se, mitä minä henkilökohtaisesti olen projektiin tähän mennessä sioittanut, lähemmäs tuhat euroa, sillä olen lunastanut valmistajan toivomuksen mukaan, omaksi, valumallin / keernalaatikon, tämä omistusoikeus on sellainen asia, että tästä ei sitten keskustella.
Mikäli joku rupeaa vaatimaan että valumalli / kaarnalaatikko pitäis luovuttaa NLCF ry:n omistukseen, niin siinä vaihessa valumalli ja kaarnalaatikko siirtyy valmistajan omistukseen.
Pieni harppauksi edetään, mutta eiköhän jo keväällä mene vaihtoon tuon nelivedon kylmäkoskelainen ja tilalle laitetaa raahelainen kertoja
Viimeksi muokannut kari t, 07 Joulu 2012, 17:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3967
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
Toistan itseäni,kovia äijiä
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 594
- Liittynyt: 18 Helmi 2010, 09:36
- Paikkakunta: Kuusamo
Kyllä se on hattua nostettava koville äijillenuhvi63 kirjoitti:Toistan itseäni,kovia äijiä
Pinoteksia pintaan, niin vanhakin näyttää ....
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
Niinpä Ja millainen panostus asiaan on vaadittu Karin puoleltaNuhvikalle kirjoitti:Kyllä se on hattua nostettava koville äijillenuhvi63 kirjoitti:Toistan itseäni,kovia äijiä
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 644
- Liittynyt: 26 Maalis 2007, 06:39
- Konekalustoani: Nuffield M4 -51 Nuffield Universal -58 Nuffield 460/ Ukkomestari -63 Nuffield 460 KKK -64 Nuffield 10/60-64 Eka-Nuffield 10/60 -67 Nuffield 4/65 -69 Nuffield 3/45 -69 Major Roadless Manuel -59 David Brown 880 -70 Austin ka-auto WFK 100 -65
- NLCF r.y jäsen Nro: 9
Suomalainen mies menee läpi vaikka harmaan kiven..
Respektiä Karille
Respektiä Karille