10/60 on sitten taas kulkevien kirjoissa reilun 20 vuoden tauon jälkeen.
http://kuvablogi.com/nayta/529777/
Tosin koneremontti ei ihan onnistunut.
Pukkaa moottoriöljyä pakokanavaan oikein reilusti.
Liekö kannen öljykanavassa vuoto.Täytyy huomenna
alkaa tutkimaan.
se käy sittenkin
Valvoja: automies560
- UniversalDM4
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 906
- Liittynyt: 26 Maalis 2007, 17:00
Miten olet tämän todennut? Kylmänä kuuluukin sinistä sauhua tulla vanhasta dieselistä.Wiljami kirjoitti:10/60 on sitten taas kulkevien kirjoissa reilun 20 vuoden tauon jälkeen.
http://kuvablogi.com/nayta/529777/
Tosin koneremontti ei ihan onnistunut.
Pukkaa moottoriöljyä pakokanavaan oikein reilusti.
Liekö kannen öljykanavassa vuoto.Täytyy huomenna
alkaa tutkimaan.
Kymmenen minuutin käytön jälkeen alkaa öljyä valua
pakoputken päästä .Samoin sitä valuu pakosarjan ja pakoputken
liitoksesta.
Kannen öljykanavat ovat ehjät.
Venttiilin varsia myöden ei sellaista määrää varmaan voi mennä.
Versinkin kun ohjurin kumit on uusittu.
Sylinteri putket ja männän renkaat on uudet joten sieltäkään ei
ei kai pitäisi mitään tulla.
Ei ymmärrä.
Onko kellään ollut vastaavia oireita?
pakoputken päästä .Samoin sitä valuu pakosarjan ja pakoputken
liitoksesta.
Kannen öljykanavat ovat ehjät.
Venttiilin varsia myöden ei sellaista määrää varmaan voi mennä.
Versinkin kun ohjurin kumit on uusittu.
Sylinteri putket ja männän renkaat on uudet joten sieltäkään ei
ei kai pitäisi mitään tulla.
Ei ymmärrä.
Onko kellään ollut vastaavia oireita?
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1279
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 20:05
- Konekalustoani: K-650 sivuvaunupyörä -64,DeSoto diplomat 1957 (360/904)
- Paikkakunta: Elimäki (Kouvola)
Onkos se nyt varmasti öljyä vai nokista vettä mitä sieltä tulee .Tuollaista oireilua on ollut muutamassa traktorissa minullakin kun ovat olleet kevyessä käytössä (sirkkelin pyörityksessä).Pakoputken laipan välistä sekä putken päästä tosiaan rupesi ennenpitkää puskemaan nokista vettä mutta maantieajon jälkeen oli kone kuumennut tarpeeksi ja oireet poistui
Hattu päähän ja hyvästi!
- UniversalDM4
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 906
- Liittynyt: 26 Maalis 2007, 17:00
Näin käyttäytyy minunkin Nuffi, kun käy pitkään hiljalleen kevyellä kuormituksella. Kokeileppas päästää se Nuffi töihin, moottorin lämmettyä kunnolla tuskin valuu piipun päästä mitään.anglia67 kirjoitti:Onkos se nyt varmasti öljyä vai nokista vettä mitä sieltä tulee .Tuollaista oireilua on ollut muutamassa traktorissa minullakin kun ovat olleet kevyessä käytössä (sirkkelin pyörityksessä).Pakoputken laipan välistä sekä putken päästä tosiaan rupesi ennenpitkää puskemaan nokista vettä mutta maantieajon jälkeen oli kone kuumennut tarpeeksi ja oireet poistui
Pakosarja ja kannen pakokanavat ovat aivan nokisessa öljyssä.
Pakokaasut tietysti nokeavat öljyn tuli se sitten mistä tahansa.
Moottoriöljyt ovat vielä aika puhtaat kun konetta on käytetty
rempan jälkeen melko vähän.
Täytyy käyttää se kunnolla lämpimäksi niin näkee onko siitä apua.
Pakokaasut tietysti nokeavat öljyn tuli se sitten mistä tahansa.
Moottoriöljyt ovat vielä aika puhtaat kun konetta on käytetty
rempan jälkeen melko vähän.
Täytyy käyttää se kunnolla lämpimäksi niin näkee onko siitä apua.
Se tuo pakoputken öljyyntyminen on vissiin suht normaalia käytettäessä konetta pitkään kevyesti lähes tyhjäkäyntiä.
Itsekkin käytin joku aika sitten nuffia halonteossa ja tunteja kertyi reippaasti.Siinä tuo ilmiö tuli hiljoksiin esille ja pakari öljyyntyi jonkun verran.
Diesel kone tykkää enempi siitä kun sitä rasitetaan riittävästi ja ei kevyestä työstä niinkään pidä.
Itsekkin käytin joku aika sitten nuffia halonteossa ja tunteja kertyi reippaasti.Siinä tuo ilmiö tuli hiljoksiin esille ja pakari öljyyntyi jonkun verran.
Diesel kone tykkää enempi siitä kun sitä rasitetaan riittävästi ja ei kevyestä työstä niinkään pidä.
Paljon elämässä säästää kun Nuffilla päästää