Kampiakselin stefa
Valvoja: automies560
-
- Proto suunnittelija
- Viestit: 114
- Liittynyt: 25 Maalis 2008, 12:30
- Paikkakunta: Ylivieska
- Viesti:
Viimein sain RK laakerit ja konetta kasaan, purkamisesta taisi kulua reilut puolivuotta. Kytkimen puoleinen stefa kampiakselilla tiiviste sarjassa oli kyllä iso stefa mutta ei se nyt kyllä mihinkään käy , siinä kampiakselilla on uritus jota vasten tulee kansi eikä näytä siltä että sinne väliin mitään tulee? Öljypumpusta vielä pitääkö olla kannen alla tiiviste liiman kanssa kun laitoin niin menipä vähän jäykäksi kun pyöritteli hammaspyörästä vähän kun löysäsi pultteja niin tilanne helpottui?
Joo, siinä kampiakselin vauhtipyöräpäässä on öljynpalautuskierre ja stefaa ei sinne tule.
Se iso stefa siinä sarjassa käy vissiin noihin uutukaisempiin 10/60 nuffeihin, joissa tuota kierresysteemiä ei ole.
Käsittääkseni sen öljypumpun tasopintojen väliin ei mitään liimoja tarvitse laittaa, vaan pinnat tiivistyvät ilmankin.
Noita etupään stefojakin on nuffeihin tehty ainakin kolmen erikoisena vuosien varrella.
Se iso stefa siinä sarjassa käy vissiin noihin uutukaisempiin 10/60 nuffeihin, joissa tuota kierresysteemiä ei ole.
Käsittääkseni sen öljypumpun tasopintojen väliin ei mitään liimoja tarvitse laittaa, vaan pinnat tiivistyvät ilmankin.
Noita etupään stefojakin on nuffeihin tehty ainakin kolmen erikoisena vuosien varrella.
Paljon elämässä säästää kun Nuffilla päästää