kuinkas tanskasta tuodut,joihin ei ole rekisteröintipapereita koskaan ollutkaan.
kyllä ne ainakin saa suomessa rekisteriin.
vai onko vuosimallilla merkitystä.
casen veto-akseli ainakin sopii heittämällä,en nyt muista oliko 1494,mistä laitoin vetarin leukkuun.
mutta sama carraro oli.järviseudun traktorista ostin.