Terve,
kirjoittelin aiemmin kulmavaihteella olevasta hydrauliikkapumpusta, josta kulmavaihde rikki. Voisiko pumpun heittää keulalle ilman kulmavaihdetta ja olisiko kuvia onnistuneesta asennuksesta?
Haku löysi 3 tulosta
- 31 Loka 2012, 19:00
- Keskustelualue: Nuffield traktorit
- Aihe: 10/60 nokkapumpun asennus
- Vastaukset: 3
- Luettu: 4665
- 29 Loka 2012, 09:11
- Keskustelualue: Nuffield traktorit
- Aihe: Nuffieldin voimanulosotonhydraulipumppu kaivuulaitteelle
- Vastaukset: 2
- Luettu: 3110
Re: Nuffieldin voimanulosotonhydraulipumppu kaivuulaitteelle
Terve, ei se oikein tuolta näyttänyt. Pitää mennä uudestaan katsomaan konetta, nyt vaan tuli tuota pahuksen lunta haittaamaan osien ihmettelyä. Jos nyt tuosta ei kauppaa satu tulemaan, niin olisiko tiedossa vastaavaa tai uudempaa konetta myynnissä? Paljonko tuollaisesta kannataisi maksaa kaivuu ...
- 28 Loka 2012, 16:18
- Keskustelualue: Nuffield traktorit
- Aihe: Nuffieldin voimanulosotonhydraulipumppu kaivuulaitteelle
- Vastaukset: 2
- Luettu: 3110
Nuffieldin voimanulosotonhydraulipumppu kaivuulaitteelle
Terve, 10/60:sen traktorin perään on laitettu kulmavaihteella kaivuulaitteen pumppu kiinni. Nyt kulmavaihteesta rattaat hampaattomat. Muistaakseni oli puolittaja 13/26 hammasta. Olisiko kyseessä jokin remmisiivan runko vai mitä noissa yleensä on käytetty? Kulmavaihteen väri ainakin oli punainen. merk ...



