Huomasin tuossa että oli jäänyt tallin hyllylle nopeus/kiekka mittari, Orkkis mittari kolmosesta, kiinnike rauta näkyi olevan myös. Oisko kellään tarvetta? Mites testaan että se varmasti pelaa? Porakoneella(ko)?
Edit: 25.6 Nyt on mittarikin myyty.
Haku löysi 20 tulosta
- 22 Kesä 2013, 05:16
- Keskustelualue: Nuffield Ja Leyland Projektiblogit
- Aihe: Nuffield Universal Three -61 -MYYTY-
- Vastaukset: 43
- Luettu: 39549
- 03 Kesä 2013, 16:41
- Keskustelualue: Nuffield Ja Leyland Projektiblogit
- Aihe: Nuffield Universal Three -61 -MYYTY-
- Vastaukset: 43
- Luettu: 39549
Re: Nuffield Universal Three -61 -MYYTY-
Tämä vehjes vaihtoi omistajaa, joten minun osalta tämä projekti on valmis. Nyt katsellaan mitä seuraavaksi.. 
- 02 Touko 2013, 17:37
- Keskustelualue: Nuffield Ja Leyland Projektiblogit
- Aihe: Nuffield Universal Three -61 -MYYTY-
- Vastaukset: 43
- Luettu: 39549
Re: Nuffield Universal Three -61
Taas on päivitykset jääny tekemättä.. :oops: Virtalukon purkasin ja putsasin, eihän siinä muuta vikaa ollut kuin kaikkea moskaa täynnä ja sen myötä yhteydet hävis, nyt se taas pelaa. Maalaus on ollu mielessä mutta katsotaan innostuuko sitä kesällä siihen hommaan. Konemiehelle: Remontin tarvetta ei ol ...
- 22 Tammi 2013, 17:07
- Keskustelualue: Nuffield Ja Leyland Projektiblogit
- Aihe: Nuffield Universal Three -61 -MYYTY-
- Vastaukset: 43
- Luettu: 39549
Re: Nuffield Universal Three -61
Virtalukko sippasi tuossa eilen iltasella. Lähtee kyllä lukon johdoista käyntiin joten paniikkia ei ole mutta olishan se kiva olla ihan lukkokin. Lukon irroitelin ja näyttää siltä että sen saa purettua mutta onko tietoa mikä sieltä särkyy ja saako sitä ehjättyä? Alanko tyhjää sitä purkamaan vai laita ...
- 03 Heinä 2012, 09:36
- Keskustelualue: Nuffield Ja Leyland Projektiblogit
- Aihe: Nuffield Universal Three -61 -MYYTY-
- Vastaukset: 43
- Luettu: 39549
Re: Nuffield Universal Three -61
Lana on nyt levitetty noin 35cm, yhteensä leveyttä on noin 185cm, riittäänee nuhviin. Ryskyn kantavuudeksi varmistui 5tn, siihen tehtiin uudet laidat ja lopuksi vielä maali päälle. Aisan päälle suunniteltiin vielä paikkaa kuormaajalle joka on nyt metsäkärryssä kiinni mutta siitä lisää tuonnempana. La ...
- 24 Kesä 2012, 21:46
- Keskustelualue: Nuffield Ja Leyland Projektiblogit
- Aihe: Nuffield Universal Three -61 -MYYTY-
- Vastaukset: 43
- Luettu: 39549
Re: Nuffield Universal Three -61
Masinistit-sivuston kautta löytyi tiedot Rysky kärrystä, 5-tonninen se taitaa olla. (en ole ehtinyt vielä mittomaan) http://rajaniemi.kuvat.fi/kuvat/Sekalaisia%20kuvia/vaunut+008.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://rajaniemi.kuvat.fi/kuvat/Sekalaisia+kuvia/rysky+001.jpg" on ...
- 22 Kesä 2012, 18:07
- Keskustelualue: Nuffield Ja Leyland Projektiblogit
- Aihe: Nuffield Universal Three -61 -MYYTY-
- Vastaukset: 43
- Luettu: 39549
Re: Nuffield Universal Three -61
Ehhehee.. katoppa vain kun jäi tuo tunkki kuvaan. (tunkattiin lavaa jotta saatiin rungon ja lavan välisää pönkkänä ollut lankku pois)jamppi kirjoitti:Hieman lyhyehkö tuo kipin sylinteri, muuten siisti peli
Löytyy sieltä ihan oikeakin sylinteri jolla lavan saa kippaamaan vähän enemmän..
- 21 Kesä 2012, 21:33
- Keskustelualue: Nuffield Ja Leyland Projektiblogit
- Aihe: Nuffield Universal Three -61 -MYYTY-
- Vastaukset: 43
- Luettu: 39549
Re: Nuffield Universal Three -61
Tilattiin tuossa työvaloja syksyä ja talvea varten, nuhvin lokasuojien väliin laitoin nämä: http://www.offroadtarvike.fi/verkkokauppa/parts/client_view/159925/139" onclick="window.open(this.href);return false; Telineeksi sopi suoraan romikselta löytynyt vanha auton kattoteline. Voin suositella kysei ...
- 11 Kesä 2012, 09:46
- Keskustelualue: Nuffield Ja Leyland Projektiblogit
- Aihe: Nuffield Universal Three -61 -MYYTY-
- Vastaukset: 43
- Luettu: 39549
Re: Nuffield Universal Three -61
Voi se vain ollakkin, se oli hitsattu sellaisen hevos vetoisen veltan eteen joskus aikanaan ja siitä sen nyt irroitin.sompio kirjoitti:Eikös tuo kolmio ole Sampon linkkumallin rullakarhista?
- 10 Kesä 2012, 22:07
- Keskustelualue: Nuffield Ja Leyland Projektiblogit
- Aihe: Nuffield Universal Three -61 -MYYTY-
- Vastaukset: 43
- Luettu: 39549
Re: Nuffield Universal Three -61
Lokasuoja on tullut valmiiksi jo aikaa sitten mutta kuvat on jääny laittamatta, tuossapa olisi yksi kun suoja on jo paikallaan mutta ilman maalia: http://rajaniemi.kuvat.fi/kuvat/Nuffield%20Universal%20Three%20-%2061/15052012509.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Romukuormaan m ...
- 09 Touko 2012, 20:54
- Keskustelualue: Nuffield Ja Leyland Projektiblogit
- Aihe: Nuffield Universal Three -61 -MYYTY-
- Vastaukset: 43
- Luettu: 39549
Re: Nuffield Universal Three -61
Mittarinvaijerin päästä löytyvän kulmavaihteen laitoin kuntoon mutta siinä samalla sain rikottua itse vaijerin, joten mittari ei pelaa edelleenkään. Lokasuojat ajattelin parsia vähän parempaan kuntoon ja aloitin vasemman puoleisesta, muutamat kuvatkin tuli napattua: http://rajaniemi.kuvat.fi/kuvat/Nu ...
- 04 Touko 2012, 22:44
- Keskustelualue: Nuffield Ja Leyland Projektiblogit
- Aihe: Nuffield Universal Three -61 -MYYTY-
- Vastaukset: 43
- Luettu: 39549
Re: Nuffield Universal Three -61
Käsikaasun kanssa pilkkiminen alkoi tuntumaan hankalalta joten värkkäsin kolmoseen jalkakaasun. Helpottaa huomattavasti touhuamista kun toinen käsi jää vapaaksi. Ilmanpuhdistajan kotelon pohja, (tai se osa missä on öljyä) näkyi vuotavan vähän. Sitä olikin joku jo lasikuidulla ehjännyt mutta jälki ei ...
- 24 Maalis 2012, 21:11
- Keskustelualue: Nuffield Ja Leyland Projektiblogit
- Aihe: Nuffield Universal Three -61 -MYYTY-
- Vastaukset: 43
- Luettu: 39549
Re: Nuffield Universal Three -61
Kyllä nuo tuli katsottua läpi ja ehjältä kaikki vaikutti.kari t kirjoitti:Kahtoitko matala / korkeapaine venttiilien / jousien / haulien / tiivisteitten kunnon ?
- 23 Maalis 2012, 23:32
- Keskustelualue: Nuffield Ja Leyland Projektiblogit
- Aihe: Nuffield Universal Three -61 -MYYTY-
- Vastaukset: 43
- Luettu: 39549
Re: Nuffield Universal Three -61
Nyt olis uudet öljyt koneessa ja tiiviste paikallaan männässä.
Klapikone nousee ylös pienellä kaasutuksella ja pysyykin sitten siellä jonkin aikaa, tämä riittää nyt siis minun tarpeisiin jos nosto ongelmat on nyt ratkaistu, ainakin toistaiseksi.
Klapikone nousee ylös pienellä kaasutuksella ja pysyykin sitten siellä jonkin aikaa, tämä riittää nyt siis minun tarpeisiin jos nosto ongelmat on nyt ratkaistu, ainakin toistaiseksi.
- 20 Maalis 2012, 20:37
- Keskustelualue: Nuffield Ja Leyland Projektiblogit
- Aihe: Nuffield Universal Three -61 -MYYTY-
- Vastaukset: 43
- Luettu: 39549
Re: Nuffield Universal Three -61
Käytettiin peräreppu irti mutta ei sieltä oikein mitään syytä nostohaluttomuuteen löytynyt, kaikki näytti ehjältä, tiivisteet ja renkaat oli paikallaan. Hydraulipumppu käytettiin irti mutta ei siitäkään suurempia välyksiä löytynyt. Sorvari siitä vähän päätyä hioskeli ja meinasi että pumppu on joskus ...



