Haku löysi 24 tulosta
- 16 Loka 2013, 14:38
- Keskustelualue: Nuffield traktorit
- Aihe: Rekisteröinti
- Vastaukset: 26
- Luettu: 14289
Re: Rekisteröinti
Elikkäs kun mulla on Haran tekemä hytti paikoillaan niin sillon pitää olla vilkut?. Mitä muuta valoja on pakollisia?
- 15 Loka 2013, 20:13
- Keskustelualue: Nuffield traktorit
- Aihe: Rekisteröinti
- Vastaukset: 26
- Luettu: 14289
Re: Rekisteröinti
Onkos noissa nelosnuffeissa ollut alkujaan suuntavilkut? mun yksilöstä ne on ainakin poistettu jos sellaiset joskus on ollut... Itsellkin on tuo rekisteröinti suunnitelmissa muttaa pitää tuota valaistusta katsoa ennen sitä
- 18 Joulu 2012, 15:36
- Keskustelualue: Nuffield traktorit
- Aihe: Universal neloseen letkulämmitin
- Vastaukset: 20
- Luettu: 13334
Re: Universal neloseen letkulämmitin
Mutta jos palataan siihen alkuperäseen eli se letkun alapää tulee ilmeisesti tyhjennysropun tilalle mutta mihin olette yläpään liittänyt?
- 17 Joulu 2012, 22:44
- Keskustelualue: Nuffield traktorit
- Aihe: Universal neloseen letkulämmitin
- Vastaukset: 20
- Luettu: 13334
Re: Universal neloseen letkulämmitin
Niin onko se jossain niistä ropuissa mitkä on siinä syöttöpumpun takana?
- 17 Joulu 2012, 21:06
- Keskustelualue: Nuffield traktorit
- Aihe: Universal neloseen letkulämmitin
- Vastaukset: 20
- Luettu: 13334
Re: Universal neloseen letkulämmitin
olisihan se juu mutta missäs siinä lohkossa on sellainen paikka että siihen vastuksen saisi? tässä vehkeessä bmc:n kone jo
- 17 Joulu 2012, 17:31
- Keskustelualue: Nuffield traktorit
- Aihe: Universal neloseen letkulämmitin
- Vastaukset: 20
- Luettu: 13334
Universal neloseen letkulämmitin
Mites tohon kyseiseen värkkiin saisi liitettyä letkulämppärin? Naapureiden kolmosnuffeissa yläpää tulee termostaattikoteloon lämpötila-anturin viereen mutta ainakaan omassa nelosnuffissa siinä ei ole kun se anturin paikka?
- 12 Loka 2012, 15:14
- Keskustelualue: Nuffield traktorit
- Aihe: Universal 4:sen öljynpainemittari
- Vastaukset: 7
- Luettu: 5138
Re: Universal 4:sen öljynpainemittari
onkos kukaan koskaan koittanut antaa tekohengitystä sille mitarille?
- 11 Loka 2012, 15:01
- Keskustelualue: Nuffield traktorit
- Aihe: Universal 4:sen öljynpainemittari
- Vastaukset: 7
- Luettu: 5138
Re: Universal 4:sen öljynpainemittari
Mikähän jenka niissä on? Lämpömittarissa ainakin taisi olla joku unc?
- 10 Loka 2012, 21:35
- Keskustelualue: Nuffield traktorit
- Aihe: Universal 4:sen öljynpainemittari
- Vastaukset: 7
- Luettu: 5138
Universal 4:sen öljynpainemittari
Mihin kyseiseen koneeseen saisi öljynpainenmittarin kun alkuperäinen näyttää samaa kävi traktori tai ei... koneen kyljessä kun on melko monta roppua mutta onkos jonkun niiden takana öljynpaine?
- 10 Loka 2012, 21:30
- Keskustelualue: Nuffield traktorit
- Aihe: Universal 4:sen nostolaitteet
- Vastaukset: 19
- Luettu: 12442
Re: Universal 4:sen nostolaitteet
täytyy kokeilla semmosella momentilla. Kiitoksia neuvoneille 
- 09 Loka 2012, 20:48
- Keskustelualue: Nuffield traktorit
- Aihe: Universal 4:sen nostolaitteet
- Vastaukset: 19
- Luettu: 12442
Re: Universal 4:sen nostolaitteet
Onkos kannen kiristysmomenteista mitään hajua? mkäs hytti tossa nelosessa on mikä niissä kärrynveto kuvissa näkyy?
- 09 Loka 2012, 20:45
- Keskustelualue: Nuffield traktorit
- Aihe: Universal nelonen
- Vastaukset: 218
- Luettu: 96760
Re: Universal nelonen
Itelläkin on sitä vikaa ettei tahdo ilman pakkosyöttöä lähteä käyntiin niin mikä sen kanssa avuksi? Viime syksynä kun 4 nuffin ostin niin lähti vielä ilmankin käyntiin
- 08 Loka 2012, 22:25
- Keskustelualue: Nuffield traktorit
- Aihe: Universal 4:sen nostolaitteet
- Vastaukset: 19
- Luettu: 12442
Re: Universal 4:sen nostolaitteet
Tuossa Karin ekassa kuvassa näkyy siellä ylempänä oikealla joku hydrauliliitin mikä itseltä puuttuu niin liekö se paluu?
- 08 Loka 2012, 21:30
- Keskustelualue: Nuffield traktorit
- Aihe: Universal 3:sen sähköjärjestelmä
- Vastaukset: 8
- Luettu: 6316
Re: Universal 3:sen sähköjärjestelmä
Ladata se ei taida? kun eikös se säädin ole erilainen eri järjestelmissä?
- 08 Loka 2012, 21:29
- Keskustelualue: Nuffield traktorit
- Aihe: Universal 4:sen nostolaitteet
- Vastaukset: 19
- Luettu: 12442
Re: Universal 4:sen nostolaitteet
no ei luulis kyl mut mun tapauksessa kaikki on mahdollista
. Siellä lienee tiivisteliima pelkästään välissä?



