Haku löysi 24 tulosta

Kirjoittaja Rami L
16 Loka 2013, 14:38
Keskustelualue: Nuffield traktorit
Aihe: Rekisteröinti
Vastaukset: 26
Luettu: 14289

Re: Rekisteröinti

Elikkäs kun mulla on Haran tekemä hytti paikoillaan niin sillon pitää olla vilkut?. Mitä muuta valoja on pakollisia?
Kirjoittaja Rami L
15 Loka 2013, 20:13
Keskustelualue: Nuffield traktorit
Aihe: Rekisteröinti
Vastaukset: 26
Luettu: 14289

Re: Rekisteröinti

Onkos noissa nelosnuffeissa ollut alkujaan suuntavilkut? mun yksilöstä ne on ainakin poistettu jos sellaiset joskus on ollut... Itsellkin on tuo rekisteröinti suunnitelmissa muttaa pitää tuota valaistusta katsoa ennen sitä
Kirjoittaja Rami L
18 Joulu 2012, 15:36
Keskustelualue: Nuffield traktorit
Aihe: Universal neloseen letkulämmitin
Vastaukset: 20
Luettu: 13334

Re: Universal neloseen letkulämmitin

Mutta jos palataan siihen alkuperäseen eli se letkun alapää tulee ilmeisesti tyhjennysropun tilalle mutta mihin olette yläpään liittänyt?
Kirjoittaja Rami L
17 Joulu 2012, 22:44
Keskustelualue: Nuffield traktorit
Aihe: Universal neloseen letkulämmitin
Vastaukset: 20
Luettu: 13334

Re: Universal neloseen letkulämmitin

Niin onko se jossain niistä ropuissa mitkä on siinä syöttöpumpun takana?
Kirjoittaja Rami L
17 Joulu 2012, 21:06
Keskustelualue: Nuffield traktorit
Aihe: Universal neloseen letkulämmitin
Vastaukset: 20
Luettu: 13334

Re: Universal neloseen letkulämmitin

olisihan se juu mutta missäs siinä lohkossa on sellainen paikka että siihen vastuksen saisi? tässä vehkeessä bmc:n kone jo
Kirjoittaja Rami L
17 Joulu 2012, 17:31
Keskustelualue: Nuffield traktorit
Aihe: Universal neloseen letkulämmitin
Vastaukset: 20
Luettu: 13334

Universal neloseen letkulämmitin

Mites tohon kyseiseen värkkiin saisi liitettyä letkulämppärin? Naapureiden kolmosnuffeissa yläpää tulee termostaattikoteloon lämpötila-anturin viereen mutta ainakaan omassa nelosnuffissa siinä ei ole kun se anturin paikka?
Kirjoittaja Rami L
12 Loka 2012, 15:14
Keskustelualue: Nuffield traktorit
Aihe: Universal 4:sen öljynpainemittari
Vastaukset: 7
Luettu: 5138

Re: Universal 4:sen öljynpainemittari

onkos kukaan koskaan koittanut antaa tekohengitystä sille mitarille?
Kirjoittaja Rami L
11 Loka 2012, 15:01
Keskustelualue: Nuffield traktorit
Aihe: Universal 4:sen öljynpainemittari
Vastaukset: 7
Luettu: 5138

Re: Universal 4:sen öljynpainemittari

Mikähän jenka niissä on? Lämpömittarissa ainakin taisi olla joku unc?
Kirjoittaja Rami L
10 Loka 2012, 21:35
Keskustelualue: Nuffield traktorit
Aihe: Universal 4:sen öljynpainemittari
Vastaukset: 7
Luettu: 5138

Universal 4:sen öljynpainemittari

Mihin kyseiseen koneeseen saisi öljynpainenmittarin kun alkuperäinen näyttää samaa kävi traktori tai ei... koneen kyljessä kun on melko monta roppua mutta onkos jonkun niiden takana öljynpaine?
Kirjoittaja Rami L
10 Loka 2012, 21:30
Keskustelualue: Nuffield traktorit
Aihe: Universal 4:sen nostolaitteet
Vastaukset: 19
Luettu: 12442

Re: Universal 4:sen nostolaitteet

täytyy kokeilla semmosella momentilla. Kiitoksia neuvoneille :)
Kirjoittaja Rami L
09 Loka 2012, 20:48
Keskustelualue: Nuffield traktorit
Aihe: Universal 4:sen nostolaitteet
Vastaukset: 19
Luettu: 12442

Re: Universal 4:sen nostolaitteet

Onkos kannen kiristysmomenteista mitään hajua? mkäs hytti tossa nelosessa on mikä niissä kärrynveto kuvissa näkyy?
Kirjoittaja Rami L
09 Loka 2012, 20:45
Keskustelualue: Nuffield traktorit
Aihe: Universal nelonen
Vastaukset: 218
Luettu: 96760

Re: Universal nelonen

Itelläkin on sitä vikaa ettei tahdo ilman pakkosyöttöä lähteä käyntiin niin mikä sen kanssa avuksi? Viime syksynä kun 4 nuffin ostin niin lähti vielä ilmankin käyntiin
Kirjoittaja Rami L
08 Loka 2012, 22:25
Keskustelualue: Nuffield traktorit
Aihe: Universal 4:sen nostolaitteet
Vastaukset: 19
Luettu: 12442

Re: Universal 4:sen nostolaitteet

Tuossa Karin ekassa kuvassa näkyy siellä ylempänä oikealla joku hydrauliliitin mikä itseltä puuttuu niin liekö se paluu?
Kirjoittaja Rami L
08 Loka 2012, 21:30
Keskustelualue: Nuffield traktorit
Aihe: Universal 3:sen sähköjärjestelmä
Vastaukset: 8
Luettu: 6316

Re: Universal 3:sen sähköjärjestelmä

Ladata se ei taida? kun eikös se säädin ole erilainen eri järjestelmissä?
Kirjoittaja Rami L
08 Loka 2012, 21:29
Keskustelualue: Nuffield traktorit
Aihe: Universal 4:sen nostolaitteet
Vastaukset: 19
Luettu: 12442

Re: Universal 4:sen nostolaitteet

no ei luulis kyl mut mun tapauksessa kaikki on mahdollista :D . Siellä lienee tiivisteliima pelkästään välissä?